Hotel Lotus Angkor

7.7Goed

Cambodja, Cambodia, Siem Reap (Angkor)

7.7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Lotus Angkor

• 7Martin Pijnappels01-12-2012

eenvoudig vriendelijk hotelletje

Wij hebben drie nachten in Lotus doorgebracht. Leuke en knusse accommodatie. Badkamer onder de maat. Schimmels en vieze vocht geur. Hele krappe douche. Kamer verder prima. Restaurant bij zwembad heeft lekker smaakvol eten. Er is zelfs een heerlijke irish coffee te krijgen. Ontbijt is prima. Keuze uit drie mogelijkheden van de kaart. Voor een paar dagen prima uit te houden.

Met vrienden

• 7Rachèle06-05-2007

Net hotel (de foto's op hun eigen site zien er beter uit dan het hotel in werkelijkheid). Ruime kamers met zithoek en een grote badkamer. Het ontbijtbuffet is niet erg uitgebreid en meer gericht op Aziaten. Het grootste nadeel is de ligging op National Road nr. 6, het is niet op loopafstand van Siem Reap, je moet dus altijd een tuk tuk nemen als je 'even' naar het dorp wil. Een goed overnachtingshotel, maar als je langer in Siem Reap verblijft zou ik een centraler gelegen hotel aanraden.

Anders

• 9monique14-09-2006

een mooi en zeer schoon hotel in sfeervolle eco-stijl.Het personeel is uiterst vriendelijk en beleefd. Bij het ruime zwembad kun je ook eten/drinken bestellen.Helaas wordt het hotel ingebouwd door het volgende waardoor de privacy in de tuin/zwembad minder wordt.Omgeving bekijken is het handigst met een gehuurde chauffeur.Jong en betrouwbaar,spreekt redelijk engels.

Familie

0 tips over Hotel Lotus Angkor