Hotel La Residence D'Angkor

Hotel La Residence D'Angkor
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Residence D'Angkor voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Residence D'Angkor in het Nederlands

luxe in het centrum

Ellis
26-2-2010

Prachtig hotel, echter niet voor kinderen. Mooie ruimtes, sterren zeker waard! Rust, klasse, romantiek. Mentaliteit in Cambodja is zeer hebberig, overal wordt geld gevraagd op onbeschofte, hebberige manier. Iets doen = geld. Centrum ligt op 3 minuut tuktuk. Let op: massage in hotel 60 dollar, met tuktuk 2x2 dollar en 7 dollar massage. Het eten is top. Frans georienteerd. Mnd nov-dec-jan: 27grCs, feb/mrt 35gr

Gereisd Met partner in februari 2010

Prachtig klein hotel

Hilluk
9-4-2009

Hotel ligt aan de rivier in het centrum van Siem Reap. Prachtige tuin met heerlijk zwembad. "s avonds is de markt op loopafstand.

Gereisd Met partner in november 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Residence D'Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Residence D'Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.