Hotel La Maison d'Angkor

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag32°25°

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison d'Angkor voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Maison d'Angkor in het Nederlands

Oase in het drukke Siep Reaap

Marjolein Schut
15-8-2011

Wij verbleven met onze kinderen in juli 2011 een aantal dagen in La maison. Wij zijn erg onder de indruk van de accomodatie zelf (de kleine huisjes/ appartementen) maar vooral ook van de vriendelijkheid, behulpzaamheid van madame Ghislaine en haar staf. De fietsen werden klaargezet, met de tricksha rijder werden afspraken gemaakt...

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Maison d'Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Maison d'Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.