Hotel La Maison d'Angkor

10Fenomenaal

Cambodja, Cambodia, Siem Reap (Angkor)

10Fenomenaal

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison d'Angkor voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel La Maison d'Angkor

• 10Marjolein Schut15-08-2011

Oase in het drukke Siep Reaap

Wij verbleven met onze kinderen in juli 2011 een aantal dagen in La maison. Wij zijn erg onder de indruk van de accomodatie zelf (de kleine huisjes/ appartementen) maar vooral ook van de vriendelijkheid, behulpzaamheid van madame Ghislaine en haar staf. De fietsen werden klaargezet, met de tricksha rijder werden afspraken gemaakt...

Met oudere kinderen

• 10joyce29-12-2010

WAUW wat een paradijs!!!

Dit resort ligt aan de hoofdweg van de luchthaven naar de stad Siem Reap. Met tuk-tuk ongeveer 10 minuutjes. Wat een vriendelijk personeel en wat een luxe! Wij waren de enige in het hele resort en werden op onze wenken bediend! Een heerlijk zwembad, met bubbelbad, schitterende tuin en hele mooie aangelegde tuin. Zodra je naar Siem Reap wil: hier verblijven! En van te voren contact opnemen met dit resort, om mooie prijs te maken! Wij hadden echt een giga-deal!

• 10booms-export21-12-2010

Paradijsje in Siem Reap

Hotel La Maison d'Angkor is een klein boutique hotel, gelegen in een prachtige tropische tuin. Het ligt aan de National Road, dat is de weg van het vliegveld naar het centrum. Dus op korte afstand van het vliegveld, en ook niet ver van de weg naar de tempels. Maar je moet er sowieso rekening mee houden, dat je in Siem Reap vervoer nodig hebt. Zouden niet in de grote hotels aan deze weg hebben willen zitten, wij hadden een echt paradijsje. Verbleven in 2 aangrenzende juniorsuites met verbindingsdeur, ideaal voor ons gezin. Mooie badkamer met verzonden badkuip. Geen geluidsoverlast, weinig muggen. Verder groot zwembad, heerlijke massage welke werd gegeven in een overdekt prieeltje in de tuin, lekker ontbijt met croissantjes en vers fruit, superlief personeel. Het hotelbusje haalde ons gratis op van het vliegveld, maar later in de week ook naar restaurants zoals Madame Butterfly, Sugar Palm en Viroth's. Alle een echte aanrader! Naar het centrum gingen we met de tuktuk van het hotel, usd 2

Met jonge kinderen

0 tips over Hotel La Maison d'Angkor

0 vragen over Hotel La Maison d'Angkor

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking