Pension Golden Temple Villa

Pension
Pension Golden Temple Villa

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Temple Villa voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Golden Temple Villa in het Nederlands

2007

Dit nog redelijk nieuw guesthouse is verbazingwekkend goed

Stef Komen
8-9-2007

Dit nog redelijk nieuw guesthouse is verbazingwekkend goed. De ontvangst bij de receptie is geweldig vriendelijk en duidelijk. De kamers zijn ruim en zeer zeker schoon te noemen. Water en bananen zijn gratis op de kamer aanwezig. Het restaurant is gezellig en de koffie en thee zijn er gratis. Als je enige informatie of uitleg wil, wordt dit onmiddellijk door de vriendelijke staff verteld of geregeld. Er is ook een gratis internet service in een airconditioned kamer. Het eten in het restaurant is overweldigend. en de eigenaar heeft ook een restaurant en een club in de stad, in pupstreet. Al met al een guesthouse om met plezier te verblijven. Ik zal er dan ook op mijn volgende bezoek aan Cambodia zeker weer verblijven.

Gereisd Alleenreizend in Sat Sep 08 2007 18:08:46 GMT+0000 (UTC)

Pension info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Golden Temple Villa in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Golden Temple Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.