Bed and Breakfast Golden Banana

10 reviews over Bed and Breakfast Golden Banana in het Nederlands

Goede backpackers plaats

Wilma
25-5-2010

Het ziet er erg leuk uit, maar omdat de kamers in 2 delen is opgesplits, boven en beneden is het boven ontzettend warm. Ook de trap in de kamer is behoorlijk gevaarlijk. Het zwembad is niet groot, maar goed onderhouden.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010

Een aanrader

Edwin
18-2-2010

We zijn hier 2 nachten geweest voor en bezoek aan Angkor Wat. Het B&B hotel is sfeervol en gezellig. De kamers zijn basic maar voldoen en zijn leuk aangekleed. Je hebt een goede airco. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De ligging t.o.v. het centrum is goed, 10 minuten lopen en je zit in het gezellige toeristische centrum.

Gereisd Met partner in februari 2010

Paradijsje

Ilona Jonkers
9-2-2010

Na een dag de tempels van Angkor bezoeken, ben je wel toe aan een rustpunt. En voor ons was dat de Golden Banana. Het zwembad zit er prachtig uit met al die exotische bloemen en beplanting. En Pub Street ligt op nog geen 5 minuten lopen.

Het ontbijt was lekker (toast met eieren, jam en boter). Tegen betaling (ong $1) kan je dit uitbreiden met vers fruit en/of yoghurt. Lunch is ook prima in orde! Tijdens het verblijf kan je alles op rekening laten zetten. Spullen van waarde kan je in de kluis op je kamer kwijt.

Service is super. Bij ontvangst ontvang je naast een heerlijk verkoelende ijsthee, veel informatie over het stadje en ook al over de tempels. Het hotel heeft tuktuk-rijders in dienst, die je een hele dag meenemen naar Angkor. Betaling hiervan loopt ook via het hotel.

Tegenwoordig ook niet onbelangrijk: ze hebben Wifi in het hotel.

Gereisd Met partner in januari 2010

super leuk B&B

kim
12-7-2009

het B&B gedeelte is erg leuk. Je kunt gebruik maken van het zwembad van het boutique gedeelte dat er pal naast ligt. ontbijt is prima. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. kortom een super leuke acco dicht bij de pubstreet etc.

Gereisd Met vrienden in juli 2009

geweldige plek, oase van rust in alle hectiek

Martijn en Chantal
8-7-2009

Na een idiote rit vanuit Thailand heerlijk bijkomen in The Golden Banana. Bed and breakfeast gedeelte is goed betaalbaar (25 dollar), en je kunt gebruik maken van het heerlijk zwembad van het hotel. Lekker ontbijt!

Gereisd Met partner in april 2009
2008

dicht bij het centrum, 1$ boete bij ontbijt na 9 uur 2$

bert
31-3-2008

dicht bij het centrum, 1$ boete bij ontbijt na 9 uur 2$ voor glas verse jus (dagloon cambodjaan) vriendelijk personeel, veel muggen

Gereisd Met partner in maart 2008

leuk hotel wij hadden een dubbele kamer bij het zwembad

p d van leeuwe
8-2-2008

leuk hotel wij hadden een dubbele kamer bij het zwembad heel sfeervol bediening erg aardig en behulpzaam hotel ligt erg centraal hollandse manager die graag je vragen beantwoord al met al zeker de moeite waard voor een verblijf

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

Ontzettend gastvrij bed&Breakfast/Hotel

Vanessa
17-11-2007

Ontzettend gastvrij bed&Breakfast/Hotel. Het hotel is er sinds december 2006 en als je in het b&b verblijft mag je gebruik maken van de faciliteiten van het hotel. Het ligt erg centraal, dichtbij de old market. De jongens die er werken zijn erg vriendelijk. Prima b&b voor een goede prijs.

Gereisd Met partner in november 2007

echt een paradijs! Schitterende kamers (in het boutique is

V&C
17-5-2007

echt een paradijs! Schitterende kamers (in het boutique gedeelte), mooi zwembad, service is uitstekend met zeer vriendelijk personeel! Hele mooie tuin waar je heerlijk kan zitten met veel prive-plekjes. Gemoedelijke, relaxte sfeer. Goed gelegen vlakbij het centrumpje van Siem Reap, ligt wel aan een modderig weggetje cq stoffig weggetje maar laat je daar niet door van de wijs brengen.

Gereisd Met partner in mei 2007
2006

Basic, authentiek, goede service, op loopafstand van wel

bokhoven
6-3-2006

Basic, authentiek, goede service, op loopafstand van centrum, wel om 'luxe' kamer vragen.

Gereisd Anders in maart 2006

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Golden Banana in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Golden Banana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.