Hotel Empress Angkor

Hotel Empress Angkor

We hebben een aantal aanbieders voor Empress Angkor voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Empress Angkor in het Nederlands

Tophotel voor weinig

Bjorn
4-11-2011

Open 15 minuten van de airport. Tuk Tuk 2 of 3 dollar.

Prachtig hotel aan doorgaande weg waar veel hotels zitten. Gelegen tussen het centrum en de airport.

Hotel is voorzien van prachtige donkerhouten houtsnijwerken, overal. Mooi schoon zwembad en handdoekenservice.

Pluspunten : - Ligging, niet in de grote drukte - Prachtige moderne kamers - Ankor Wat !!! 15/20 min met tuktuk voor 5/6 dollar

Minpunten : - Echt goede eettentjes niet om de hoek - Siem Reap verder niet bijzonder

Gereisd Met partner in oktober 2011

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieBuiten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Empress Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Empress Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.