Hotel Dara Reang Sey

1 review over Hotel Dara Reang Sey in het Nederlands

net hotel “Gewoon goed”

peter
23-6-2014

Net hotel voor wat je betaalt . Onbijt was niet onze smaak en meer op Chinezen gericht . Die waren er dus ook genoeg en dat kon je wel horen ook pffff . Gelukkig verbleven we er maar 2 nachten . Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam .

Gereisd Met partner in Fri Nov 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

• AdresNational Road 6 Phum Chong Kaosou 855(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dara Reang Sey in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dara Reang Sey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.