Hotel City River

Hotel City River

We hebben een aantal aanbieders voor City River voor je op een rij gezet:

333travel
333travel

2 reviews over Hotel City River in het Nederlands

Top hotel op een top locatie

Willem
7-10-2012

Dit hotel heeft onze verwachtingen overtroffen. Ligt op een ideale plek om zo het centrum in te lopen. Hebben mooie kamers met gratis WIFI en een lekker zwembad op het dak. Kamers hebben air conditioning, zijn schoon en hebben een goede kwaliteit. Zeker een aanrader om dit hotel te nemen als je naar Siem Reap gaat en dicht bij het gezellige centrum wilt zitten. Ontbijt is standaard en het restaurant hebben we niet gebruikt, omdat je op 5 minuten lopen veel restaurants tegenkomt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012
2008

Dit hotel heeft minder 'karakter' dan sommige andere in is

nico
13-1-2008

Dit hotel heeft minder 'karakter' dan sommige andere hotels in het 'centrum' van siem Reap, maar het is bijzonder fris en net, het personeel doet zijn uiterste best (maar slaagt er niet altijd in). de kamers zijn groot, de badkamers prachtig, en zeker voor de prijs is dit dus ene goede keuze. Het restaurant is eerder op aziatische gasten gericht, en niet bepaald goed, maar er zijn op wandelafstand vele andere restaurants.

Gereisd Met vrienden in januari 2005

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City River in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City River zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.