Hotel Casa Angkor

KinderhotelWeer vandaag33°25°
Hotel Casa Angkor
7,4

7 reviews over Hotel Casa Angkor in het Nederlands

Relaxte uitvalsbasis om Angkor te verkennen

Marianne
11-8-2011

Prima hotel om te verblijven en bij te komen na de lange dagen op Angkor. Nette, ruime kamers, zwembad aanwezig en ruim ontbijt. Was alleen jammer dat ontbijt, dat volgens hotel vanaf 6 uur is, dan net voor de helft klaar staat. Jammer als je vroeg wilt ontbijten om voor de ergste hitte en bij zonsopkomst bij Angkor wil zijn. Ligging is prima, op loopafstand (of met de tuktuk) van Bar Street.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk groot hotel, maar wel goed

Jeroen & Maartje
10-12-2010

Eindelijk weer eens een hotel met zwembad. Hoewel er wel te weinig ligstoelen bij het zwembad staan. Kamer is goed, ontbijt is goed. Eigenlijk is alles gewoon goed. Niets spectaculairs, maar alles is aanwezig. Helaas rekenen ze wel veel te veel voor Internet. Ga hiervoor naar een Internetcafe, dat is veel goedkoper.

Gereisd Met partner in november 2010

Oud Frans hotel

Beja
26-8-2010

Het Casa Angkor is een typisch Frans hotel met ruime kamers, maar niet luxe. Het ontbijt is niet bijzonder. Er is een klein zwembad in de achtertuin. Voor het hotel staan riksja's die je overal naar toe brengen. Wel goed een prijs afspreken. Pas goed op met eten in de stad. Ik ben er erg ziek geweest.

Gereisd Met vrienden in april 2007

Prima hotel

Yvonne
5-4-2010

Wij verbleven hier 2 nachten. Prima schone kamer zonder al te veel extra's. Prima ontbijt. Met de creditcard betalen was een hele onderneming omdat het personeel het apparaat nog nooit had gebruikt en zij dit in eerste instantie dan ook weigerde. Uiteindelijk toch kunnen (mogen) betalen op deze voor hen nieuwe wijze. Echter, de hele onderneming heeft zo'n 20 minuten geduurd.

Gereisd Met partner in maart 2010

Goed hotel

anonyme
1-2-2010

Centraal gelegen, aardig personeel, mooie kamers. Zwembad aan de kleine kant, massages top!

Gereisd Met partner in december 2009
2008

Casa Angkor is een typisch 3 sterrenhotel in Azië

Marianne Jansen
1-1-2008

Casa Angkor is een typisch 3 sterrenhotel in Azië. Het is er allemaal wel maar het is niet allemaal even goed. De kamer is op zich goed maar wat klein en een beetje rommelig. Hier en daar schimmelplekjes. Uitzicht op een trappenhuis. Bedden zijn zeer comfortabel. Zwembad is redelijk maar klein. Bar stelt niets voor. Ontbijt is wel redelijk. Personeel is inderdaad niet service-gericht. Voor een paar dagen is het wel te doen; zeker gezien de prijs.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 20:16:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2007

Het Casa Angkor is een hotel waar veel Fransen verblijven

Betty
6-8-2007

Het Casa Angkor is een hotel waar veel Fransen verblijven. Het gebouw is oud koloniaal. Het ontbijt is zeer matig. Het zwembad is erg klein. Het personeel was niet service-gericht. Voordeel is wel de ligging, die heel centraal is.

Gereisd Met vrienden in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Angkor voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.