Hotel Borei

Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Motel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag36°26°
Hotel Borei
8,9

9 reviews over Hotel Borei in het Nederlands

Netjes maar niet bijzonder

Bart
15-5-2011

Het hotel ligt op een half uurtje lopen van het centrum. Daar lieten we ons elke avond met een tuk tuk heen brengen. Wij vonden het een leuk en gezellig centrum. Het hotel was dan erg (te) rustig. Ook zijn de prijzen binnen het hotel m.i. te fors. De kamers waren prima. Ook de service was goed. Wel een aandachtspunt, nl. de receptie. Zij gaven een aantal maal niet thuis. Bijvoorbeeld toen we ontdekten dat er iets mis was met onze reservering. Ondanks dat er niet veel aan te merken viel misten we toch iets van sfeer. We hebben vanuit het hotel drie dagen met een tuk tuk Angkor verkend. Dat ging prima.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Zeer aangenaam schoon hotel als je je niet aan de vele was

Hasip
22-11-2007

Zeer aangenaam schoon hotel als je je niet aan de vele dagelijkse reisgroepen/groepjes stoort . Ik was er een week en werd altijd prima en vriendelijk bediend . Heerlijk zwembad . Bar en poolservice-prijzen aan de hoge kant . Ik betaalde via email aanvraag op internet 70 Dollar per nacht voor 2 pers. inkl ontbijt en service .

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 22 2007 17:07:34 GMT+0000 (UTC)

Zeer mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam De 2 x

Ans Thewis
31-8-2007

Zeer mooi hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers worden 2 x per dag opgemaakt. Het hotel ligt op zo'n 2 km van het centrum, maar is gemakkelijk te bereiken via de tuk-tuk. Het ontbijtbuffet is zeer verzorgd en voldoende uitgebreid. Wij hebben verder geen maaltijden genuttigd in het hotel, aangezien het centrum een ruim aanbod aan gezellige restaurantjes te bieden heeft!

Gereisd Met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Borei voor je op een rij gezet:

Mooi Hotel met een lekker ruim zwembad

veejay
17-6-2007

Mooi Hotel met een lekker ruim zwembad. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kunnen ze in Kuala Lumpur nog iets van leren. Prima uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel ligt net even buiten het centrum maar met taxi of tuktuk is alles prima en goedkoop te doen. Prima hotel om Angkor Wat/Siem Reap te verkennen.

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Geweldig hotel,erg mooie ruime kamers en zéér vriendelijk

ria
30-4-2006

Geweldig hotel,erg mooie ruime kamers en zéér vriendelijk en behulpzaam personeel.Een aanrader voor iedereen de Ankor tempels wil gaan bezoeken.Een tip:neem de tuktuk als vervoermiddel,is veel goedkoper dan de taxi en heerlijk om in te zitten.Beleef Cambodja!!

Gereisd Anders in april 2006

Goed hotel vriendelijke lui en mooi zwembad

Victor P. Pennarts
7-3-2006

Goed hotel vriendelijke lui en mooi zwembad. Verkopen wel je adres aan taxi chauffeurs die je dan op de luchthaven opwachten. Wel makkelijk maar ook veel duurder dan met lokale figuren te gaan. Al met al best leuk hotel en zeker aan te raden.

Gereisd Anders in Tue Mar 07 2006 22:11:41 GMT+0000 (UTC)

2005

Mooi hotel, letterlijk op loopafstand van het centrum, je

Jacques
18-11-2005

Mooi hotel, letterlijk op loopafstand van het centrum, waar je veel gezellige bars hebt. Uitstekende (franse) keuken, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat overwegend jonger dan 30 is. Goede kamers, die mooi ingericht zijn, met een prettige badkamer.

Gereisd Anders in november 2005

Prima hotel, prachtige kamers en heel vriedelijk en Een

Geert
15-8-2005

Prima hotel, prachtige kamers en heel vriedelijk en behulpzaam personneel. Een echte aanrader dus!

Gereisd Anders in augustus 2005

goede keuze dit hotel ruime kamers zeer netjes,groot en

jozef vlaar
29-5-2005

goede keuze dit hotel ruime kamers zeer netjes,groot zwembad en goede service.

Gereisd Anders in mei 2005

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad
  • KinderopvangOp aanvraag
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAmerikaans, Australisch, Aziatisch, Europees-Aziatisch, Fast food, Frans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Japans, Lunchpakketten, Nederlands, Steaks, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vietnamees, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Borei in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Borei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.