Villa Baca Villa New

100 reviews over Villa Baca Villa New in het Nederlands

Prachtig plekje

Saskia
8-3-2013

Baca Villa is heerlijk rustig gelegen ver genoeg vanuit de (overigens zeer amusante) drukte van het centrum van Siem Reap (aan te lopen) en op een prima tuktuk afstand van de grootse bezienswaardigheid Angkor Wat. Na een dagje oudheden is het zalig bijkomen in de tuin met een Angkor biertje. Tel daar dan nog bij op dat je met jouw aanwezigheid een bijdrage levert aan het project op het platteland en de Stichting Cambodia-Dutch en de keuze was voor ons snel gemaakt. Overigens een tour over het platteland en een bezoek aan het project zeker een mooie aanvulling op de overigens prachtige tempels.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Baca Villa is een heel goede keus

Jan Spithoven
12-11-2012

Eigenlijk ga je naar Baca Villa om 2 redenen. De eerste is gewoon een prima rustige plek . 10 minuten buiten het drukke Siem Reap gelegen Makkelijk met fiets of tuktuk bereikbaar. De nederlandse eigenaar Jan Camp heeft van de hele ruime tuin een werkelijk prachtige plek gemaakt. Genoeg plekjes om even tot rust te komen. Gezellig kletsen met andere gasten gaat vanzelf. De maaltijden zij heerlijk klaargemaakt door de lokale kok. Een tweede reden is hier als vrijwilliger een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling van de toch wel heel arme cambodjaanse bevolking. Je bent tot niets verplicht. Je kunt ook alleen kennismaken met de lokale bevolking. Een dag trip is wordt door de medewerkers van Baca Villa voor je geregeld. Wij hebben er erg van genoten. Beslist een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en zo ontzettend relaxt en rustig!

Klaske
3-11-2012

Ik heb hier gezeten tijdens het vrijwilligerswerk dat ik voor de organisatie op het platteland deed. Heerlijk om in het weekend dan in een relaxt hotel te zitten en weer even wat meer luxe om je heen te hebben. Jan is altijd aanwezig en in voor een praatje en ook de rest van het personeel, dat Cambodjaans is, is heel hartelijk! De tuin is fantastisch mooi en daar kun je echt heerlijk relaxen en bijkomen. Het centrum is 10 minuten met de fiets, maar wel over een onverlichte weg, dus 's avonds laat als vrouw alleen niet echt te doen, dus dan is de tuktuk meestal de optie. Gelukkig biedt het hotel ook een heerlijke (deels internationale en veel nationale) keuken. De kamers zijn mooi schoon en van alle gemakken voorzien; Een waterdrukpomp, voor extra waterdruk en fijne, comfortabele bedden en het belangrijkste; airco! Heerlijk verblijf gehad hier!

Gereisd Alleenreizend in mei 2012

Riant guesthouse met prachtige tuin

Mark
15-10-2012

Ben in juli 2012 in de nieuwe Baca villa geweest locatie is perfect net buiten het centrum maar toch niet ver verwijderd van het centrum, de kamers zijn verzorgd en schoon ontbijt is prima en er zit een prachtige tuin bij

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Mooie villa met fantastische tuin

Mark
15-10-2012

Ik ben in juli 2012 2 weken in baca villa geweest, verblijf was prima kamers zijn ruim en goed onderhouden, eten was goed en de grote tuin is een prima plek om even te ontspannen. Het is zeker een adres om nog eens terug te gaan

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Super!

Laura Claes
15-10-2012

Baca Villa is een oase van rust in het drukke, toeristische Siem Reap. Een mooie tuin, heel mooie kamers, leuke Nederlandstalige gastheer. Met een tuktuk ben je binnen de 10 min in het stadscentrum, je kan bovendien ook fietsen lenen! Het beste van alles is dat de gastheer hoofd is van een organisatie die zorgt voor het welzijn van 1000'en mensen op het platteland van Cambodia, dus al je geld gaat naar het goede doel! Je kan ook een dag-bezoekje brengen aan de dorpjes op het platteland, absoluut een unieke ervaring! Zo kan je ook ter plekke nog een donatie doen als je dat graag zou doen.

Gereisd Met partner in januari 2012

fantastische plaats!

willy
15-10-2012

Villa Baca in Siem Reap is een heerlijke plaats met een riante mooie tuin, om tot rust te komen. We Hebben lekker gegeten op het tuinterras, de bediening is vriendelijk en in voor een grapje.we hadden een riante mooie kamer met hout gesneden meubilair uit de streek, een mooie grote badkamer! Het centrum ligtmet de tuc tuc op vijf minuten afstand en ook de tempels zijn we met de fiets gaan bezichtigen.ik heb een enorme. Bewondering voor Jan met zijn organisatie die mensen op het plattelannd die leven onder de armoedegrens helpt! Een toch naar de projecten is dan ook zeker de moeite waard, je rijdt dwars door de prachtige rijstvelden en de kindertjes op het plattteland zijn meer dan lief en vrolijk! We komen zeker terug!

Gereisd Met partner in oktober 2012

Een prachtige plek, op goede afstand van centrum.

Jacques Groen
15-10-2012

Goede uitvalsbasis voor excursies. Fiets mogelijkheden, Tuk Tuk beschikbaar. Familiaal hotel met royale kamers en ontbijt in de tuin.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Baca Villa is verhuisd naar een prachtige locatie.

Jan
21-8-2012

Wij zijn verhuisd en heten iedereen van harte welkom in ons nieuw pand van Baca Villa. Een geweldig mooi pand met een prachtige mooie grote tuin ontvangen wij graag de gasten.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet wat ik ervan had verwacht!

kheow
11-3-2012

Om heel eerlijk te zijn snap ik de positieve beoordelingen niet echt. Het personeel van Baca Villa is echt super vriendelijk dat zeker maar daar is ook alles mee gezegd. Ik heb Jan zien rondlopen maar een begroeting kon er niet vanaf terwijl het mail contact erg vriendelijk was. Verder waren de kamers echt niet goed. De bedden waren hopeloos, wij zijn van kamer veranderd omdat ik vanwege de uitstekende stukken ijzer in het matras niet kon slapen. Het bed in de andere kamer was niet veel beter. De badkamer was vreselijk en dat is echt onnodig want het gaat mij echt niet om het interieur wat op instorten staat of de deur die niet sluit. Maar het was gewoon niet schoon. Overal aanslag en veel schimmel! Het water stonk naar ijzer. Ik heb mij was er laten doen en mijn nieuwe witte shirts zijn nu niet wit meer. Voor die prijs wil ik echt niet zeuren maar via Agoda kun je hotel boeken voor dezelfde prijs die een stuk schoner zijn! Ik vond het een leuke ervaring maar kan het niet aanbevelen!

Gereisd Met partner in februari 2012

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Baca Villa New in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Baca Villa New zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.