Kleine hotelsWeer vandaag33°25°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Mont-Royal d Angkor voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor in het Nederlands

2008

sfeervol hotel geschikt voor jonge gezinnen

Renate Schultz-Zuidgeest
2-8-2008

Prima op hotel op centrale lokatie. De familiekamer was erg ruim: een 2-persoonsbed en 2 twijfelaars, riante badkamer, alleen geen balkon. Het zwembad met watervalletje is heerlijk verkoelend en bied altijd zon en schaduwplekjes. De massages zijn daar prima aan te raden. Het halfoverdekte restaurant serveert een prima, en uitgebreid menu met keuzes. Voor het avondeten: het ene gerecht beter dan het andere maar de gastvrijheid was zeer groot, de sfeer en ligging leuk en ideaal. Ideaal voor jonge gezinnen (wij waren met 2 kids van 2 en 4 jaar). De prijs kwaliteitverhouding goed: wij betaalden 33 USD voor de familiekamer incl. ontbijt voor 4 personen. Aanrader !

Gereisd Familie in augustus 2008

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.