Kleine hotelsWeer vandaag33°24°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Mont-Royal d Angkor voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor in het Nederlands

Heerlijk small family-hotel

ad en erna
18-11-2009

Ondanks de miljoenen bezoekers in Siem Reap is dit hotel een oase van rust gebleven, juist buiten de toeristenarea dus half tussen de lokale bevolking Als start van onze rondreis door Cambodja en Laos een verademing en een plek waar we met een warm hart aan terugdenken.

Gereisd Met partner in oktober 2007

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.