Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor

Hotel Auberge Mont-Royal d Angkorstersterster

9.3Fenomenaal

Cambodja, Cambodia, Siem Reap (Angkor)

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Mont-Royal d Angkor voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Auberge Mont-Royal d Angkor

• 9ad en erna18-11-2009

Heerlijk small family-hotel

Ondanks de miljoenen bezoekers in Siem Reap is dit hotel een oase van rust gebleven, juist buiten de toeristenarea dus half tussen de lokale bevolking Als start van onze rondreis door Cambodja en Laos een verademing en een plek waar we met een warm hart aan terugdenken.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Renate Schultz-Zuidgeest02-08-2008

sfeervol hotel geschikt voor jonge gezinnen

Prima op hotel op centrale lokatie. De familiekamer was erg ruim: een 2-persoonsbed en 2 twijfelaars, riante badkamer, alleen geen balkon. Het zwembad met watervalletje is heerlijk verkoelend en bied altijd zon en schaduwplekjes. De massages zijn daar prima aan te raden. Het halfoverdekte restaurant serveert een prima, en uitgebreid menu met keuzes. Voor het avondeten: het ene gerecht beter dan het andere maar de gastvrijheid was zeer groot, de sfeer en ligging leuk en ideaal. Ideaal voor jonge gezinnen (wij waren met 2 kids van 2 en 4 jaar). De prijs kwaliteitverhouding goed: wij betaalden 33 USD voor de familiekamer incl. ontbijt voor 4 personen. Aanrader !

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10orgelist27-02-2006

via internet geboekt. Leuk sfeervol hotelletje met eenvoudige maar schone kamers. kluisje en tv op de kamer. Er is een zwembadje waar je gratis handdoeken krijgt. Zeer smaakvol ingericht hotel. En 's morgens een heel uitgebreid ontbijt met warm stokbrood. wij betaalden 33$ met ontbijt voor de kamer per nacht. Vonden wij een goede prijs/kwaliteitsverhouding

Gereisd in februari 2006

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats