Hotel Angkor Village Resort

Hotel Angkor Village Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Angkor Village Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Angkor Village Resort in het Nederlands

2007

Prachtig aangelegde tuin en vijvers met daarrond de in de

E.
19-1-2007

Prachtig aangelegde tuin en vijvers met daarrond de hotelkamers in de vorm van bungalows. De kamers zijn heel netjes en verzorgd en ingericht in koloniale stijl. De badkamer is spijtig genoeg wel erg verouderd. Het ontbijt is verzorgd en het personeel bijzonder vriendelijk. Een zeer goed adres maar als je eten, kamers, ligging etc. globaal bekijkt, vind ik dat je bij het FCC toch een betere verhouding prijs-kwaliteit hebt.

Gereisd Anders in Fri Jan 19 2007 19:44:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Een erg mooi hotel gebouwd in chalet stijl in 2003

stefano
8-8-2006

Een erg mooi hotel gebouwd in chalet stijl in 2003. Schiterend ingericht en Frans management. Eigenlijk het enigste nadeel is dat het aan de rand van Siem Reap ligt en te ver om te lopen van het centrum. Personeel bijzonder vriendelijk. Wel 's avonds muggen olie meenenem in het openlucht restaurant

Gereisd Anders in augustus 2006

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angkor Village Resort in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angkor Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.