Hotel Angkor Village Resort

Hotel Angkor Village Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Angkor Village Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Angkor Village Resort in het Nederlands

Heerlijk ontspannen

Rob en Willy
14-8-2011

Prachtig groot Resort. Maar ondanks de grote ervaar je dit niet door de fraaie manier waarop het aangelegd is. Kamers zijn ondergebracht in houten gebouwen (per gebouw 4 kamers - 2 bg, 2 verd). Wij hadden kamer op Verdieping waardoor mooi zicht op het zwembad welke als "rivier" langs de gebouwen gaat. Hierdoor kleine rustige terrasjes langs het zwembad. Kamer met lekker zitje, verder een zeer royale badkamer met ook zicht op zwembad. Alles netjes schoon. Ontbijt is uitgebreid en goed van smaak. Verder is het centrale gedeelte van het resort bij de ingang gelegen (receptie, restaurants, bar) en net erachter licht nog de shop en massage. Resort ligt welliswaar uit het centrum - dat heeft voor en nadelen - maar met de tuktuk ben je met ca. 10 minuten in het centrum.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Heerlijk hotel om te relaxen na al die tempels

mireille
6-8-2011

Na al die tempelbezoeken van Angkor is het heerlijk relaxen in dit mooie resort. Alle kamers zijn van hout en liggen in een mooie tuin en hebben uitzicht op een 200 meter lang zwembad. De kamers zijn ingericht in koloniale stijl en zijn van alle gemakken voorzien. Onze badkamer was ook heel mooi en ruim met dubbele wastafels en ligbad en uitzicht op het zwembad. De entree is ook mooi en het restaurant ademt een luxe koloniale sfeer uit. Toen wij er waren werden ontbijt en lunch in de tuin geserveerd, heerlijk ontspannen allemaal. Het eten was de ene dag lekker en de andere dag minder, maar al met al vonden wij het een fijne locatie. Het ligt idd buiten het centrum, maar is daardoor wel lekker rustig. Wij vonden de hotels in het centrum nogal kitch aandoen, een beetje Las Vegas-achtig. Nee dan liever dit heerlijke hotel en met de tuc tuc 's avonds eten in het centrum.

Gereisd Met partner in november 2008

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angkor Village Resort in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angkor Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.