Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag36°27°
Hotel Angkor century resort & spa

We hebben een aantal aanbieders voor Angkor century resort & spa voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Angkor century resort & spa in het Nederlands

Super hotel

Heidy
25-7-2009

Wij gaan jaar voor de 3e keer naar dit hotel. Het is een fantastisch hotel. Je kunt gewoon water uit de KRAAN drinken. En.. er liggen dekbedden op het bed. Het eten is heerlijk, het zwembad super en het ligt lekker rustig maar toch redelijk centraal. Voor het hotel staan altijd wel 'taxi's'. Dwz een brommer met een comfortabel karretje waar je makkelijk met twee personen in kunt zitten. Wij vinden het een super hotel. Een echte aanrader.

Gereisd Met partner in december 2006

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 16
  • De staf spreektEngels, Frans

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Angkor century resort & spa in Siem Reap (Angkor), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Angkor century resort & spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.