accommodatie Phumi Kaoh Andet met gratis bedlinnen

Reviews over Phumi Kaoh Andet

Een klein Paradijsje

gaston_marloes,
    19-4-2016

Dit kleinschalige resort Ligt ongeveer 4 uur rijden vanaf Phnom Penh. In het zuidwesten van Cambodja stroomt de Tatai rivier, omgeven door regenwoud en mangrovebossen. Per boot bereik je de accommodatie, een uniek drijvende ecolodge.

Je overnacht in een luxe safari-achtige en volledig ingerichte tent. Je moet je lunch en diner keuze een paar uur van te voren bekend maken. Er hangt een ongedwongen sfeer en het personeel helpt je met alles. Er worden excursies georganiseerd, zoals mangrove tours, een sunset cruise. je kan ook een kayak pakken en op eigen gelegenheid de rivier afvaren of een hengeltje uitgooien. 's Avonds nemen ze je mee voor een rivier tocht om vuurvliegjes te zien. Wij zijn met iemand naar de overkant gevaren hebben een wandelling gemaakt op dat eiland en om de bevolking daar te leren kennen. Bijna iedereen die er woont, werkt bij de ecolodge. Aan de andere kant van het eilandje werden we weer met een bootje naar het vaste land gebracht waar monniken een school hebben gebouwd, zodat ook de kinderen hier onderwijs kunnen volgen. Wij hadden allerlei speelgoedjes en ballonnen meegenomen. Wat waren ze blij. We hebben hier paar zalige dagen gehad.