Kleine hotelsWeer vandaag35°26°

3 reviews over Hotel The Pavilion in het Nederlands

Een prachtige plek midden in Phnom Penh

Astrid
1-3-2014

Dit hotel is een oase van rust, prachtig zwembad waar het heerlijk toeven is, vooral na een dag in de stad. De kamers zijn keurig in orde en het ontbijt is heerlijk.

Gereisd Met partner in Wed Feb 12 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Oase vanrust midden in de stad

Bianca1442
8-4-2012

De kamers zijn heerlijk: je hebt echt je eigen plekje. Het is goed toeven aan de rand van het zwembad tussen de tropische begroeiing, de sapjes en cocktails zijn heerlijk! Het hotel wordt gerund door een Frans, wat je terug ziet in het ontbijt, wat behoorlijk basic is (broodje, thee, jam). In mijn ogen het enige 'minpunt'.

Het centrum is op loopafstand, van waar je tuktuks kunt pakken naar de gewenste plaats van bestemming

Gereisd Met partner in oktober 2007

Lekker hotel

Ingrid
20-9-2009

Het hotel is gevestigd in een oude Franse Koloniale Villa. Kamers netjes en schoon. Voorzien van tv, airco en lekkere douche. Gratis internet. Tijdens het ontbijt krijg je broodjes, thee/koffie, sapje, eitjes, prima dus. Zwembad in de tuin. Lekkere clubsandwich ! Aanrader voor diner is FCC hotel aan de boulevard. Van de locals die hun tuk-tuk aanbieden in de stad wordt je weleens moe, het zin er ook zoveel !!Lekker hotel voor een paar nachtjes.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Pavilion in Phnom Penh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Pavilion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.