Hotel Phnom Penh

7 reviews over Hotel Phnom Penh in het Nederlands

Goed hotel, gunstig gelegen

Beja
26-8-2010

Het Phnom Penh hotel ligt aan een drukke straat. De kamers zijn redelijk, niet echt schoon. Eten is er goed. Bedden zijn veel te hard. Voor de deur staan riksja's en die brengen je snel naar de rivier, waar je restaurants kan vinden.

Gereisd Met vrienden in januari 2007

Een geweldig hotel,met een prima service

R&M
10-7-2010

Wij waren hier enkele dagen tijdens onze rondreis door Cambodja en Thailand.Positief verrast,deskundig personeel,spreken uitstekend Engels. Aankomst in de ochtend,kamer na inchecken binnen 10min.voor ons beschikbaar.Super ontbijtbuffet,mooi zwembad en veel faciliteiten.Een prima ligging,tov van alle bezienswaardigheden. Onze kamer een netjes,wel een beetje gedateerd,wat oudere meubels etc. Enige minpuntje,een bed zo ontzettend hard,matras lijkt wel een plank. Vlgs. opgave een 3 hotel,in onze ogen met de service van een 4 hotel. Phnom Penh hotel,een aanrader!!

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

aanrader !!!

t kraaijveld
29-12-2008

goed hotel, mooie schone kamer met stoomcabine in de badkamer, ontbijt was goed en uitgebreid. receptie erg vriendelijk, spreken goed engels. makkelijk pinautomaat bij de lobby in het hotel. lekker zwembad en massage

Gereisd Met partner in december 2008

Luxe hotel

Berthel
13-8-2008

Wij hebben het in dit hotel prima naar onze zin gehad. Wel erg groot. Zwembad aanwezig en een 4-tal restaurants. Schoon en vriendelijk personeel.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2007

Groot hotel met mooie entree en lobby, maar kamers minder

Betty
30-7-2007

Groot hotel met mooie entree en lobby, maar kamers minder. Vloerbedekking ziet er smerig uit en de bedden zijn inderdaad veel te hard. Dit hebben we ook in Vietnam meegemaakt, maar hier zijn de bedden extreem hard. Ontbijtbuffet was goed en ook andere restaurants waren goed, maar niet goedkoop. Ook internetten is er vrij prijzig. In de bar werd vaak nee verkocht.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Groot hotel, voornamelijk gericht op Aziatische en airline

Rachèle
6-5-2007

Groot hotel, voornamelijk gericht op Aziatische zakenreizigers en airline crew. Ruime kamers, netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Nadeel: de bedden zijn echt keihard! Het ontbijtbuffet is ontzettend uitgebreid. Beetje uit de buurt van het centrum gelegen maar met de tuk tuk ben je er zo. Personeel spreekt erg slecht Engels en je merkt dat ze (nog) niet zijn ingesteld op de vakantiereizigers.

Gereisd Anders in Sun May 06 2007 09:23:33 GMT+0000 (UTC)

2006

Wij hadden een deluxe room, en dat was het ook

Rob Veldhuis
8-12-2006

Wij hadden een deluxe room, en dat was het ook. Er zat zelfs een stoomcabine in de badkamer. Er zijn verschillende restaurants aanwezig. In de omringende straten zijn internetcafe's die veel goedkoper zijn dan in het hotel.

Gereisd Anders in december 2006

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Eten en drinkenWelkomstdrankje
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin, VIP area
  • EntertainmentKaraoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phnom Penh in Phnom Penh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phnom Penh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.