2 reviews over Hotel Holiday Villa in het Nederlands

Niet om te gillen

slegtenhorstvan
16-8-2010

Hotel redelijk in het centrum hier 2 nachten geslapen eigenlijk 1, de eerste kamer was groot gelegen aan een patio waar alle aircondition aparaten hingen die een hels kabaal maakten waardoor slapen onmogelijk was. Voor de volgende avond kregen we een andere kleinere kamer die rustiger was maar zeer gedateerd smerige vloerbedekking gammele stoeltjes en smerige ramen. Het ontbijt was redelijk, hotel zelf viel tegen..

Gereisd Met vrienden in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Goed stads hotel in het centrum

Hugo
3-10-2008

Het hotel ligt vlak bij de centrale markt. Kleine lobby met restaurant. Onze kamer op de 3e verdieping bleek een hoekkamer te zijn en had suiteachtige afmetingen, 8 x 5 mtr. met een tweepersoonsbed, nachtkastjes, bureaumeubel met KTV, zithoek met een rond tafeltje, twee clubs en een tweezitsbank, koelkastje, kluis en kofferboy. De badkamer is smal, redelijk ruim bemeten met zwart/witte tegels en het beige sanitair past niet in het geheel. Er is een balkon maar de deur is afgesloten, hang en sluitwerk is van dubieuze kwaliteit en daardoor kiert het nogal. Vloerbedekking redelijk schoon, airco, verlichting O.K, warmwater voorziening O.K, jammer de badlakens waren rafelig en met gaten. Alle kamers aan de straatkant hebben last van het verkeerslawaai dat 24 uur doorgaat. Ontbijt, matig voor dit soort hotel. Goede accommodatie door de centrale ligging, een krappe 4* Bezocht mei 2008

Gereisd Met partner in oktober 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Villa in Phnom Penh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Villa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.