Reviews over Phnom Penh

Een oase midden in Phnom Penh

gaston_marloes,
    19-4-2016

Kamer was zeer ruim en je had een groot balkon met fan. Je kijkt uit op de prachtige tuin. Een echt paradijsje. Ontbijt was niet bijzonder, je bestelde uit een menukaart.

Fijne plek!

fam_klaver,
    24-11-2014

Villa Langka is een fijne plek in drukke en smerige Phnom Phen.

Kamers zijn groot en comfortabel.

Kleine zwembad met een lekkere bedden, omringd door vele bomen is veel te klein. Als je pech hebt, is er geen ruimte om te zitten/liggen aan het zwembad.

Personeel, vooral bij de receptie en restaurant is niet echt vriendelijk te noemen. Kleine domper na alle ontmoetingen met super vriendelijke bewolking van Cambodja.

Heerlijk rustpunt

threemountains,
    14-6-2014

Fijn hotel, lekker rustig in een drukke stad.

Een prachtige plek midden in Phnom Penh

Astrid,
    1-3-2014

Dit hotel is een oase van rust, prachtig zwembad waar het heerlijk toeven is, vooral na een dag in de stad. De kamers zijn keurig in orde en het ontbijt is heerlijk.

Mooi hotel met goede service

evl,
    6-2-2014

Cara hotel heeft een luxe uitstraling bij de entree en nette kamers. Het ontbijt is gevarieerder dan in de meeste hotels maar niet super. De afstand naar het centrum is een flink stuk lopen en daardoor ook de keus uit restaurants in de omgeving niet zo groot.

Phnom Penh scoort een 7,9 uit 10, op basis van 43 reviews