We hebben een aantal aanbieders voor Kep voor je op een rij gezet:

Reviews over Kep

Geweldig verblijf

GSW,
    14-8-2012

Dit resort is door zijn kleinschaligheid anders dan de anderen. De kamers zijn prachtig gedecoreerd in een minimalistische stijl die perfect samengaat met de rest van de gebouwen. De kamers zijn verdeeld over verschillende gebouwen die allen zeer mooi gerestoreerd zijn. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Het eten was zeer lekker, zeker de speciale bufetten in de jachtclub tijdens het cambojaanse nieuwjaar waren geweldig. We kunnen aanraden om minstens één van de georganiseerde uitstappen van het hotel te boeken. Met onze gids deden we een een toer door de velden en de zoutwinning op vespas, plaatsen waar je anders nooit zou komen. We maakten ook een uitstap naar Rabbit island waar we verrast werden met een lunch op het strand ( prawns, inkvis, vis en massas krab ), delicious.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Hier zou je wel willen blijven

Rob en Willy,
    14-8-2011

Heerlijk rustig kleinschalig resort.

Zeer fraaie gerestaureerde (en één nieuw gebouwd) franse art-deco bebouwing.

Hadden kamer op verdieping aan zwembad met zeer groot overdekt balkon en uitzicht op zwembad, zee en tuin.

Kamer is eenvoudig ingericht maar goed. Kleine badkamer en apart toilet.

Alles is netjes schoon.

Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk - erg prettig.

Ontbijt is niet groots, maar voldoende keus en goed van smaak.

Het eten is er verder voortreffelijk - in de naastgelegen Sailor Club (vanzelfde eigenaar) kan je ook goed en wat eenvoudiger eten. Het is maar net waar je zin in hebt.

Gereisd met partner in augustus 2011

Hemel op aarde

Hilluk,
    29-8-2010

Voor mensen die echt rust zoeken. Een oase van rust zonder gestoord te worden door radio en televisie. Personeel dat er is om het naar je zin te maken. bevlogen eigenaar en een superkok. Kortom we hebben veel resorts gezien, maar mede door de kleinschaligheid is dit de ultieme plaat om nog een keer naar terug te gaan.

Gereisd met partner in januari 2008

Puur verblijf

Pieter,
    22-8-2009

Prachtig hotel, wij hadden een kamer met uitkijk over zee, de kamer was ruim van opzet en keurig verzorgd. Er is een mooi zwembad met weer uitkijk over de zee en de massages zijn erg van hoge kwaliteit. (Kmer massage) Het hotel is vooral als puur te omschrijven. De service is persoonlijk van benadering waardoor wij ons er erg thuis voelden. Het eten is niet echt goedkoop voor Cambodja begrippen maar voor ons Nederlanders niet duur. Voor 20 dollar krijg je een drie gangen diner van goede kwaliteit.

Wij hebben genoten en het is de plaats om te zijn als je van rust, lekker biologisch eten en puurheid houd.

Gereisd met partner in augustus 2009

Puur genieten

Pieter,
    22-8-2009

Prachtig hotel, wij hadden een kamer met uitkijk over zee, de kamer was ruim van opzet en keurig verzorgd. Er is een mooi zwembad dat ook uitkijk heeft over de zee en de massages zijn van erg hoge kwaliteit. (Kmer massage) Het hotel is vooral als puur te omschrijven. De service is persoonlijk van benadering waardoor wij ons er erg thuis voelden. Het eten is niet goedkoop voor Cambodja begrippen maar voor ons Nederlanders echt niet duur. Voor 20 dollar krijg je een drie gangen diner van goede kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2009
Kep scoort een 7,9 uit 10, op basis van 5 reviews