Kampot

We hebben een aantal aanbieders voor Kampot voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kampot voor je op een rij gezet:

Reviews over Kampot

Heerlijk rustig stadje, mooi aan rivier

Patricia,
    24-12-2008

Vond Kampot een verademing na het drukke Phnom Penh en Sihanoukville. Beetje slaperig stadje, vooral in de buurt van de rivier en rondom de oude markthal. Ga zeker luisteren in de traditonal music school waar jonge mensen prachtige Cambodiaanse muziek spelen op oude instrumenten. Ik ben naar de Tek Chou dierentuin gefietst en daarna gaan badderen in de rivier iets verderop. Tis ook gewoon leuk om in de omgeving wat te fietsen. Achterop een motor kun je grotten en zoutvelden bezoeken (maar let op: die zijn niet het hele jaar fotogeniek wit!!!) en ook vissersdorpjes (maar niet zo boeiend als er iemand is ...). Kampot heeft ook een kleurrijke markt. Gemist: de peperplantages. De peper uit Kampot blijkt een delicatesse te zijn ... Heb gelogeerd in Coco House aan de rivier: 2 kamers hebben ze, hele vriendelijke mensen, lekker eten ook!

Gereisd alleenreizend in november 2008

Kampot is een plaatsje om tot rust te komen

Erik Roorda,
    15-12-2007

Kampot is een plaatsje om tot rust te komen. Het is geen bruisende stad zoals Phnom Penh. Het is een goede uitvalsbasis om bijv het strand van Kep te bezoeken ongeveer 25 km er vandaan. of een excursie naar Broker Hill te boeken. Wij hebben een paar dagen eeen scooter gehuurd voor 5 dollar per dag. De omgeving (natuur) is schitterend.

Erik en Dineke

Gereisd anders in december 2007