Reviews over Kampot

Een hotel met karakter

Willem,
    30-6-2014

Een hotel in een gerestaureerd koloniaal Frans gebouw. Het bestaat uit 2 verdiepingen zonder lift.. De kamers zijn goed en compleet. Sommige kamers hebben een balkon met ligstoelen. Het ligt vlakbij de rivier maar niet aan de rivier.

Het ontbijt is simpel, maar goed. Dineren kun je er niet. Er wordt overigens door het hotel verschillende aanbevelingen gedaan hiervoor. Net als voor het boeken van de verschillende tours.

De staf is fantastisch en behulpzaam, met een goed engels sprekende receptioniste/manager en de eigenaresse spreekt ook nog wat Frans.

Voor een bruisend nachtleven hoef je niet naar Kampot te gaan, wel voor rust en fascinerende omgeving, zeker als je bijvoorbeeld met het naburige Kep(beach) combineert.

Quality guesthouse in Kampot

ruby2011,
    27-4-2011

Mooi rustig guesthouse. Prima verblijf gehad met servicegevoelige en aardige manager en personeel.

Mooie tuin met pizza-oven voor zelfgebakken brood en pizza's.

Erg clean en mooie kamers.

Overheerlijk eten

visschers,
    28-1-2008

Overheerlijk eten. Persoonlijke benadering. Ondanks dat er met ons geboekt uitstapje van alles misging heeft de eigenaresse voor een goede oplossing gezocht. Kampot is een heel rustige plaats. Als je dus op zoek bent naar het uitgaansleven: dat is er niet. Sterker nog er is zelfs bijna geen straatverlichting. Je kunt wel van hier uit naar Bokor Hill of eventueel fietsen huren.

De lodge heeft 5 smaakvol ingerichte kamers

Erik Roorda,
    15-12-2007

De lodge heeft 5 smaakvol ingerichte kamers. Het eten is naar Cambodjaanse maatstaven niet goedkoop (4 tot 7 dollar) maar de chef kok heeft in een

sterrenrestaurant gewerkt en dat proef je !. Vanuit het restaurant heb je een prachtig uitzicht over de rivier. Dit is een prima verblijfplaats om tot rust te komen.

Erik en Dineke

Kampot scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews