Hotel The Rottanak Resort

We hebben een aantal aanbieders voor The Rottanak Resort voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel The Rottanak Resort in het Nederlands

Leuk hotel, vriendelijk personeel

pam
30-5-2009

Familie Bungalow is ruim. Openlucht badkamer is een avontuur op zich. Eenvoudig maar goed ontbijt, weinig vertier in omgeving,leuk voor de doorreis. ritje met de Bamboetrein (excursie) is een aanrader.zwembad heeft zout water

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Rottanak Resort in Battambang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Rottanak Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Rottanak Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.