Hotel Bric-à-Brac

Hotel Bric-à-Brac

We hebben een aantal aanbieders voor Bric-à-Brac voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bric-à-Brac in het Nederlands

Paradijs in Battambang

Riek Fictorie
23-11-2018

Super mooie locatie, slechts 3 kamers, dus zeer kleinschalig. Service en gastvrijheid zijn subliem, Sfeervolle inrichting, alles past bij elkaar. Uitstekend ontbijt. Centraal gelegen in Battambang. Leuk zingend team.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bric-à-Brac in Battambang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bric-à-Brac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.