Hotel Battambang Resort

Kleine hotelsWeer vandaag33°22°
Hotel Battambang Resort
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Battambang Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Michellescholz71,
11-5-2018

Wat een geweldig resort.

Een dikke 10 voor jullie allemaal.

Kamer zwembad eten allemaal super

We hadden bij Jan fietsen gekregen en zijn een rondje wezen doen erg leuk was het.

Ik bedank jullie voor het korte verblijf het was echt TOP

13 reviews over Hotel Battambang Resort in het Nederlands

Michellescholz71,
11-5-2018

Wat een geweldig resort.

Een dikke 10 voor jullie allemaal.

Kamer zwembad eten allemaal super

Ik bedank jullie voor het korte verblijf het was echt TOP

het vakantiegevoel waar je naar op zoek bent

schilder,
28-8-2017

we zijn al op heel veel plaatsen in de wereld geweest ,en het word steeds moeilijker om het ultieme wauw gevoel te krijgen.en dat is hier gebeurd,wat een mooie kamer in een super mooie tuin.En een mooi zwembad ,lekker eten .om een lang verhaal kort te maken dit park heeft de x factor.

Een resort met een hart

gaston_marloes
19-4-2016

Prachtig resort om te verblijven, de rust is heel bijzonder. De kamer is geweldig en zeer ruim Het zwembad zalig na een warme en drukke dag. Het eten zeer goed verzorgd.

Een echte aanrader

Super reaxed

Marian
4-9-2015

Om even bij te komen van ale indrukken die Cambodja je geeft, kan ik me geen fijnere plaats indenken dat het Battambang resort, een oase van rust met vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige kamers, schitterend zwembad in een mooie tuin waar je wat kan rondwandelen, super eten met de meeste ingrediënten uit hun eigen tuin ook de rijst.

Wil je een uitstapje maken geen probleem ook in de omgeving van Battambang is genoeg te doen en alles kan geregeld worden. Wij hopen er in jan. 2016 weer een paar dagen door te mogen brengen

Geweldig

Wilhelmien
20-4-2012

Heel mooi resort met een fijn zwembad, geweldige keuken,mooie kamers en de service is top!De eigenaren, Jan en Phary en het personeel, zijn heel gastvrij en erg vriendelijk, we gaan zeker nog eens terug Dank je wel Jan en Phary

Een paradijsje in Battambang

John en Henrita Bens
21-3-2012

Wij ziin net terug van twee weken cambodja. Het was voor ons een onvergetlijke reis. De gastheer en gastvrouw adviseren je omtrent de tripjes die er te maken zijn en zorgen voor vervoer e.d. Wij hadden het geluk dat ze met ons meegingen en dan kom je op de meest enerverende plekken in en rondom Battambang. Geweldig om mee te maken. Het resort is in februari pas gereed gekomen en je waant je in een paradijs. Het eten, de kamers, de bediening en de ligging geven je het gevoel dat het je hier werkelijk aan niets ontbreekt. Onze twijfels vooraf waren het eten in cambodja. Indien je in dit resort komt neemt dat elke twijfel weg. Het ontbijt, de lunch en het diner kunnen zowel in kmer al in westerse stijl genuttigd worden, en beide zijn een aanrader.

Kortom een onvergetelijk stukje paradijs op makkelijk te bereiken afstand van het centrum van Battambang. (Tuk-tuk staat voor de deur).

Wij komen hier zeker nog een keer terug.

geweldig resort

h janssen
15-3-2012

Nou wij kunnen alleen maar zeggen dat wij een geweldige vakantie hebben gehad in battambang resort, het is er mooi gezellig en je kunt vandaar uit ook nog eens overal naar toe.aan het zwembad is het fijn vertoeven, en zij maken er heerlijke drankjes en eten voor je klaar.het is er zo fijn dat wij hebben gezegt hier komen wij zeker terug!!!

Jan en Phary en personeel, heel veel dank voor de fijne tijd die wij bij jullie hebben mogen beleven,en zeer zeker tot ziens.

Een parel tussen de rijstvelden.

marinus1945
11-3-2012

Begin januari 2012 zijn wij vier dagen in het Battambang Resort geweest. Het is een schitterend resort te midden van de rijstvelden wat van alle gemakken is voorzien. De bugalows zijn gelegen in een prachtige tuin vlakbij het zwembad en het restaurant. Hoewel het resort een moderne uitstraling heeft is er de Cambodjaansesfeer goed voelbaar. De eigenaren Jan en Phary doen er, samen met hun medewerkers, alles aan om het hun gasten het naar de zin te maken. Het resort heeft een mooi restaurant waar de smaakpupillen van de gast gestreeld worden. Kortom wil je op een rustige en mooie plek in Cambodja genieten van luxe, gastvrijheid, maar ook schoonheid en de levenswijze van de mensen die er wonen, ga dan naar Battambang Resort.

Afgelopen kerstvakantie in Battambang Resort verbleven en wij hebben een geweldige tijd gehad. Prachtig resort met mooie huisjes, rustig gelegen, maar toch niet ver van het centrum van Battambang.

Huisjes liggen allemaal dicht bij het zwembad, bar en restaurant, dus dat is perfect.

De eigenaren Jan en Phary zijn erg leuke mensen, die alles voor je willen regelen. Als we ergens heen wilden dan dachten ze mee wat leuk zou zijn (bijv. excursies of een tour door de omgeving) en regelden vervoer.

Wij waren met onze twee kinderen van 7 en 10 jaar en ook daarvoor was het erg leuk. Zij hadden een eigen kamer die middels een tussendeur was geschieden van onze slaapkamer, ideaal voor gezinnen dus.

Iedereen was ook erg aardig voor de kinderen (en voor ons ook trouwens), niet alleen Jan en Phary maar ook iedereen die er werkt.

Tot slot, het eten is ook erg goed, met een Cambodjaanse en Westerse gerechten, voor ieder wat wils dus.

Kortom, echt een aanrader en wij gaan er zeker nog eens terug.

We gaan zeker terug

Linda Gardenier
20-1-2012

Schone kamers en heerlijke bedden.

Eten is geweldig en het personeel zeer vriendelijk.

Wij hebben een top verblijf gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Battambang Resort in Battambang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Battambang Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.