West Australië

Reviews over accommodaties in West Australië

Geweldig resort wij hebben op de camping gestaan waar de 5

anita,
    1-12-2007

Geweldig resort wij hebben op de camping gestaan waar de paarden gewoon los liepen. Lekker watertje om even in af te koelen achter het restaurant. het had nog niet veel geregend dus wij konden er goed komen met de 4wd maar als het veel geregend heeft kom je niet weg met een gewone auto. De omgeving is prachtig en de trips die ze organiseren zijn leuk. De temp. die ze op deze site aangeven klopt niet want het is er veel warmer zeker nog 5 gr warmer dan in kunnunura

Gereisd met partner in december 2007

Personeel staat bij mij hoog in het vaandel

H.Fraza,
    16-11-2007

Personeel staat bij mij hoog in het vaandel. Lekke banden werden meteen gerepareerd. Bediening en gezelligheid doet het ook zeer goed. Prachtige gelegenheid in de outback en zeker aandoen als men de gibb river gaat rijden

Gereisd met vrienden in november 2007

El Questro Station Township is een cattle station dat van

Charlotte,
    2-7-2007

El Questro Station Township is een cattle station dat accommodatie aanbiedt van campingplaatsen tot bungalows. Het is een groene oase in de outback, te bereiken via een dirt road, de gibb river road. Het lukt ook wel met een 2WD, maar een 4WD heeft de voorkeur, want als je deze kant uitreist,zul je de hele 'gibb' wel afreizen. Het restaurant dat ze hebben heeft heerlijke verse gerechten. Er worden ook boottrips, wandelingen, BBQ en helicoptervluchten georganiseerd.

Gereisd anders in juli 2007