We hebben een aantal aanbieders voor Wanica voor je op een rij gezet:

Reviews over Wanica

Heerlijk ontspannen

Gerrie en Karina,
    3-11-2018

Heerlijk ontspannen plek. Mooi appartement met lekker bed. Prachtige tuin. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijke eigenaren!

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastische

Bella,
    3-10-2018

Super resort, heerlijke vakantie gehad mooie bungalows en een heerlijk zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Buitengewoon goed resort!!!!!

Mark, Merijn, Iran en Eran.,
    17-7-2018

Wat een geweldige locatie, voor een evenzo resort! Het huisje is lekker ruim. Alles in het huis is prima in orde! Dit komt zeker niet in de laatste plaats door Jeremiah. Hij was deze week alleen verantwoordelijk voor het resort en dat deed hij ontzettend goed. Hij staat altijd voor je klaar en zorgt ervoor dat je een uitstekend ontbijt op tafel hebt staan met verse koffie, gekookte of gebakken eitjes, vers geperste sinaasappelsap en nog veel meer. Verder heeft hij hele goede tips over wandelingen en andere uitstapjes. Wij kunnen iedereen Surinat aanbevelen. Wij hebben hier een fantastische week gehad! Jeremiah bedankt!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Idyllische plek om bij te komen

Lex en Belinda,
    13-5-2018

Zeer gastvrije ontvangst. Elke dag een praatje, Surinaamse krant en heerlijk ontbijt. Aad, Frans, Jeremiah deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Daarnaast elke middag een verkoelend bad, door de ruime tuin lopen om nieuwe vogels, vlinders, apen of luiaards te bewonderen. En bij regen de hangmat in op de veranda om schommelend een boekje te lezen of filmpje te kijken. Ruime kamers, goede keuken en vriendelijke waakhonden. Wij hebben 9 dagen van jullie mooie plek genoten. Als er al iets te verbeteren is, dan is het de koelkast(deur), die niet altijd even goed sloot.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Meest gastvrije team ooit!

Klaske,
    28-4-2018

Wat een onwijs lieve, gastvrije en gezellige mensen! Was er twee nachtjes alleen, als afsluiting van een lange rondreis en ben heel vriendelijk ontvangen! Heb meerdere malen mee mogen lunchen, s’avonds gezellig gekletst en twee keer heen en weer naar Domburg gebracht voor avondeten. Daarnaast was het huisje tip-top in orde en de massage was heerlijk. Een aanrader voor 2 of 20 dagen!

Gereisd alleenreizend in april 2018