Reviews over Sanur

Jeroen en Wousje,
    11-1-2019

Alles is hier top, de tuin verzorgd, mooi zwembad. Geweldig mooie bungalow, waar je je thuis voelt. Anneke en Albert werken vanuit hun hart. Wil je het eiland verkennen zoeken zij het beste voor je uit. De verzorging van ontbijt , wat lekkers om 3 uur is top. Wordt geserveerd door goed en vriendelijk personeel . Toppers zijn het.

Maddie Bijnens,
    24-12-2018

Het is hier echt thuis komen, ben 2 maanden geweest in januari en februari en ben sinds 14/12 terug voor 2 maanden.

Anneke en Albert maken het verblijf dubbel aangenaam.

Fantastisch👍

Wimpje,
    24-12-2018

Fantastisch, Albert en Anneke zijn super gastvrij .

Ontbijt heerlijk en niet te vergeten de heerlijke snacks bij zwembad. Onvergetelijke accomodatie.

Cecile,
    22-12-2018

Ben voor de 3de maal gast bij Villa tangjung mas,het is steeds thuis komen in dit paradijsje,

Anneke en Albert en team zijn super mensen ,steeds klaar voor advies en hulp.

Een aanrader voor een zorgeloos verblijf

Marijne,
    14-12-2018

Villa Tanjung Mas is een klein paradijsje met de liefste mensen die je graag alle tips willen geven. De bungalows zijn mooi en gezellig ingericht, de badkamer is mooi en schoon. Het ligt overal super dichtbij, een leuk centrum met gezellige winkeltjes, een mooi strand met leuke beachclub of juist een echt balinees tentje. Het is een warme gezellige plek en als je er een keer bent geweest wil je zeker weten terug komen. Wij raden iedereen aan als je in Bali bent en je bent opzoek naar rust en gezelligheid om naar het mooie Villa Tanjung Mas te gaan in Sanur!