Sorteren

Reviews over Sanur

Tanjung Mas voelt iedere keer weer als thuiskomen

Paul en Monique
    18-11-2018

Wij zijn in November voor de 6e keer te gast geweest bij Villa Tanjung Mas , wat hebben wij weer genoten van de gastvrijheid in ons paradijsje . De bungalows zijn super , een heerlijke buitendouche en natuurlijk iedere dag een heerlijk ontbijt op het terras bij de bungalow . Even op de fiets van Tanjung Mas naar Sanur , heerlijk . Wij hebben weer een prima vakantie gehad bij Anneke en Bert , en hebben natuurlijk al weer een volgende vakantie geboekt naar “ ons” paradijsje . Anneke , Bert en team , wij zijn alweer aan het aftellen naar ons volgende bezoek .

Super, kleinschalig en gemoedelijk ! Aanrader.

Nico
    17-11-2018

Op en top gastheer en gastvrouw, niets is teveel. Super plek centraal gelegen, je kan hier overal naartoe. We hadden via de gastheer een scooter gehuurd en gelijk maar de hele periode gehouden. Met Albert en vriend Roy een prachtige tocht naar de krater en grootste meer gemaakt. Roy wist veel te vertellen over de historie en de bijzondere dingen, zoals de speciale vogels die in een straat in de binnenlanden elke avond neerstrijken, nergens anders. Mooi Bali gezien, we komen terug.

Alles is er, zwembad, koelkasten, fietsen die je zo kan pakken en als je er om 15.00 uur bent is het tea-time en wordt er een heerlijk kopje thee gebracht door een van de lieve dames met zelfgebakken cake. We zijn verwend.

Een dikke 10

Janny
    17-11-2018

Wij dachten hier een aantal dagen te blijven, zijn na ons uitstapje naar Het eiland Nusa Lembongan, weer graag terug gekomen. Het is fijn hier te zijn, Bert en Anneke weten de adresjes, dragen tips aan en het ontbreekt hier aan niets.

Lekker koud water, koffie/thee, koelkastje Met van alles erin.

Wij hebben zelf een B&B er letten op andere dingen dan de gemiddelde gast, maar ze hebben de proef cum laude doorstaan. Tuurlijk hebben we tips, maar er moet toch wel iets zijn.

OW ja, je kan zo een fiets pakken, straatje uit en je bent bij het strand. Het fiets/loop pad is 5 km hielemaal langs het strand, met allemaal leuke tentjes.

Heerlijke verblijf! Gaan zeker terug.

Sharon Verheul
    4-11-2018

Wij verbleven twee weken in een prettige, ruime bungalow voor 4 personen bij Swastika bungalows. Wij waren met 2 volwassenen en 2 kinderen van 11 en 13 jaar.

Het was een heerlijk verblijf met mooie zwembaden en een zeer relaxte sfeer. Dichtbij de winkels, restaurants en ook op loopafstand van het strand.

Om nooit te vergeten

Conny
    16-10-2018

Mijn vakantie is weer super genieten met mijn familie hier .

Alles weer tot de puntjes verzorgd en het personeel is enorm behulpzaam en vriendelijk.dus zeker weer voor herhaling volgende keer.het is dat ik geen 11 kan geven vd punten anders had ik het gedaan.