bungalows in Rarotonga

Reviews over Rarotonga

• 9ronny23-03-2013

huur n scooter

Wij zijn hier een aantal dagen geweest op doortocht naar Aitutaki. Het is aan te bevelen een scooter te huren, almoet je hier wel je rijbewijs voor halen..! Lekker het eiland ronden en alle mooie strandjes ontdekken. Ook het binnenland is prachtig.

De temeratuur is hier aangenamer dan meer naar het noorden.

Gereisd met partner in mei 2008

• 9Diederik & Luciëlle Folkers24-12-2012

Als de hemel er zo uit ziet, rekenen wij hem goed.

Een mooi eiland, ook de uitstap naar Atutaki ( atol) is een aanrader. We hebben een rondje wereld gedaan.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2012

• 10MaschaG09-04-2012

Polenesisch paradijs

Geweldig leuk eiland, niet te groot en niet te klein. Zaterdagochtend een markt in Avarua met souvenirs, hapjes/drankjes en zang en dans. Met de bus kun je het eiland rond of haal een rijbewijs en huur een scooter. Pas wel op voor de zwerfhonden, kippen en vallende kokosnoten.

Doe een Islandnight en ga snorkelen/duiken, harstikke leuk. Bezoek de waterval en neem dat heeeeel veeeeeel DEET mee.

Gereisd met partner in maart 2012

• 8Renske07-11-2011

Fantastische plek

Even helemaal weg van de drukke wereld en 10 jaar terug in de tijd geweldig!

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Irwin08-10-2011

Fantastische locatie

Ik heb helemaal mijn hart verpand aan de Cook eilanden. Wat een geweldig mooi paradijs in de pacific. Hele mooie lieve mensen. Een relaxte cultuur omdat ze geen honger kennen. Ik wil graag weer terug!

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 2001

• 10Johan19-01-2011

Schitterend

Mijn vrouw en ik zijn op rarotonga getrouwd. Dat was in een woord waanzinnig. Met een glasbodem boot naar een onbewoond eiland (witte stranden, palmbomen, azuurblauw water...) trouwen, champagne lunch etc. Daarna een beetje snorkelen en peddelen in de lagoon. Van eiland naar eiland lekker zonnen op een verlaten maar oh zo paradijselijk strand. Daarna terug naar het hoofdeiland en lekker eten in een Tropische tuin.

Dat is wel zo ongeveer hoe het is. Waanzinnig dus. Het eiland zelf is niet groot, maar wel schitterend. Het doet wel erg dorps aan maar de sfeer is geweldig. De inlanden (een vulkaan met tropische begroeiing) passen ook zeker in het paradijselijke plaatje.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2005

• 8CEeIB19-09-2010

honeymoon YES

Prachtige locatie voor het vieren van je honeymoon. Klein eiland, 35km rondom met de scooter. Haal je scooterrijbewijs bij de politie voor 10euro (!), maak een jeepsafari, leuk om het eiland te verkennen, heerlijk zwemmen, snorkelen en duiken en natuurlijk lekker eten. Aanrader: royal takitumu villas!!! En doe absoluut een trip naar eiland Aitutaki!! De lagooncruise naar One Foot Island is het meest unieke wat je ooit zult beleven...

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2010

• 10Lucy Brand-Veltman26-02-2008

Rarotonga een schitterend eiland in de Zuid Pacific. Een waar paradijs op aarde voor natuur en cultuurliefhebbers, snorkelaars, ( berg)wandelaars. Prachtige natuurlijke stranden. De Cook maori's ( locals)zijn zeer vriendelijk en altijd in voor een praatje. Ze gaan zingend door het leven!!Het uitgaansleven is redelijk tot goed, maar wel prachtige culturele night shows met of zonder dinner. Leuke restaurantjes en eetcafe'tjes. Aanbevelendswaardig is het restaurant van het paradijsje Black Rock Villas met een prachtig uitzicht op de pacific en de mooie tropische tuin met een voortreffelijke keuken en vriendelijke bediening. Rarotonga we wil see You again.

• 10Cultuur

Gereisd met partner in januari 2007

• 10Lucy Brand-Veltman26-02-2008

Rarotonga is een heerlijk tropisch eiland.Echt een eiland voor natuurliefhebbers.( ongerepte natuur) rustzoekers,strandliefhebbers snorkelaars en (berg)wandelaars. Cultuurliefhebbers komen hier ook aan hun trekken.De Cook maori's (locals)zijn bijzonder vriendelijk.Altijd in voor een praatje,ze gaan fluitend door het leven.Uitgaansleven is redelijk,wel heel goed zijn de inspirerende culturele night-shows met of zonder dinner.Verder leuke restaurantjes en eetcafe'tjes. Aanbevolen het restaurant behorend bij Black Rock Villas met prachtig uitzicht over de lagoon en hun schitterende tropische tuin met een voortreffelijke keuken. Rarotonga daar ben je altijd Kia Orana !!!!(welkom)Je merkt het al op de luchthaven, je wordt ontvangen met live muziek!!Wat een pracht volk!!!!

Gereisd in februari 2008

• 10Eggie08-02-2008

Wat een droom... Een klein eiland met slechts 1 rondweg, waar vooral scootertjes op rijden, waar je eerst je rijbewijs moet halen voordat je een scooter mag besturen (letterlijk een rondje om de kerk rijden met een examinator) waar je met een bord gewaarschuwd wordt voor overkomende vliegtuigen net voordat je praktisch de landingsbaan oversteekt, met een ongelooflijk mooie flora en fauna, een hoge vulkanische top van waaraf je de roggen achter het rif ziet opspringen, vriendelijke inwoners die niets van Noord Europa begrijpen, de mooist denkbare schelpen vinden in de branding, heerlijk eten met veel vis, vruchten en geroosterd vlees, wat een droom is rarotonga. Ik heb veel gereisd, maar dit is het mooiste eiland dat ik ooit het gezien. met achter iedere bocht een nieuwe ontdekking doet al dat moois bijna pijn aan je ogen. Dus als je ooit de kans krijgt; GAAN!!!!

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur