Sorteren

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Tropische verrassing

Marlies
    10-8-2009

Heerlijke, ruime, sfeervolle bungalow pal aan het strand. Wij hadden nummer vijf. Veel privacy, ruime kamer met tweepersoons bed, vast eenpersoonsbed en een extra bijgeplaatst bed en nog voldoende ruimte. Badkamer met uitzicht op zee! Wat wil je nog meer. Dame die de kamer kwam schoonmaken was zeer vriendelijk en we kregen voor het eerst zonder te vragen extra handdoeken voor de kinderen. Tevens aparte strandhanddoeken. Strand is fijn met ligbedden en parasols. Restaurant is prima voor het avondeten, lekkere pizza's. Ontbijt weten we niet, want daar waren ze om negen uur nog niet voor klaar. Dus dat regelden we zelf. In het dorp kun je ook heerlijk eten. Wat met onze huurauto gemakkelijk te bereiken was.

Alles bij elkaar een aangename tropische verrassing.

prima locatie

M. Dijkstra
    26-8-2008

Een prima locatie voor wie rust en toch luxe wil. Voor een betaalbare prijs waan je je in een paradijs.

Wij hebben hier 4 fantastische dagen gehad

Chris Horsten
    22-8-2006

Wij hebben hier 4 fantastische dagen gehad. Zorg wel dat je een van de bungelows huurt die direct aan het strand liggen, want de hutjes aan de achterkant van het complex zijn beduidend minder. Wij betaalden € 80 incl. ontbijt. De ligging aan een mooi stuk strand en vlak bij de ruines is geweldig. Ook een grote extra plus is het restaurant. Dat wordt gerund door echte Italianen en je kunt er dan ook heerlijke - echt Italiaanse ! - pasta's eten. Da's niet verkeerd na al die Mexicaanse bonen :-) De bediening is inderdaad wat nonchalant en laks, maar niet onvriendelijk. Wij vonden het een superplek!

Een echt paradijsje waar onze mond van open viel

astrid
    28-12-2005

Een echt paradijsje waar onze mond van open viel. In het naseizoen, dus heerlijk rustig, net voor orkaan Wilma. Onze cabana had uitzicht op zee en was precies wat we zochten. Enige nadeel, de stroom gaat er snachts af, dus ventilatie is er dan niet meer.

La vita e Bella ligt aan het mooiste stuk strand van Tulum

Els, Fred en Manu
    30-6-2005

La vita e Bella ligt aan het mooiste stuk strand van Tulum en de sfeer en uitsraling van het complex is schitterend. Helaas is het personeel bijzonder onvriendelijke en ongeïnteresseerd. Dit is dan ook het enige minpuntje. Boek wel deze accommodatie vanuit Nederland (Touroperator) dit is nl. veel goedkoper. Ter plaatse betaalden wij 120 Dollar per nacht inkl. ontbijt! Terwijl het bij Touroperator voor de helft van de prijs wordt aangeboden..

Een huurauto is wel prettig omdat je overal ver vandaan zit. Het ligt wel heel dicht bij de ruïnes van Tulum. Wij hebben er een prima tijd gehad met onze 3-jarige dochter.