bungalows in Praslin

Reviews over Praslin

• 10Дмитрий12-03-2018

Великолепное место для отдыха

Великолепные пляжи. Интересный парк Майская долина.Хорошее транспортное сообщение.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Roland10-03-2017

fantastisch

Een klein vliegtuigje en een nog kleiner bagagebandje op de luchthaven, 2 medewerkers. Een lach, groen, 29 graden. Praslin is een heerlijk relaxed eiland. Er zijn heel veel stranden en baaitjes. Wij zaten aan het Grande Anse. Heerlijk omdat het, het woord zegt het al, lekker groot is. Je kunt een lang stuk wandelen. Andere strandjes zijn hiervoor te klein. Let wel op welk jaargetijde je gaat. In januari is de westkant prima. De 2e helft van het jaar is er veel wind/zeewier. Wij zaten in het Dhevatara hotel. 10 kamers en werkelijk Superrr. We hadden HP. Het was top ! 5 gangen iedere dag ! Super vriendelijk personeel. Zwembad, aan het strand, ruimschoots voldoende ligbedden. Verwacht geen uitgaan, shoppingmalls etc, dat is er niet. Verwacht mooie stranden, vriendelijke mensen, heerlijk eten, natuur, heerlijk mooi water. Bootje varen en snorkelen. Natuurlijk moet je naar Vallee de Mai, met de beroemde Coco de Mer en een ontmoeting op het (ex lepra) eilandje Curieuse hebben met de reuzenschildpadden. Mag ik morgen weer heen ?

• 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Berend Botje30-01-2016

De Noord-Oost kust van Praslin is het mooist!

Zoek een locatie aan de noord-oost kust van het eiland i.v.m. het zeewier aan de westkust. Anse Georgette is het mooiste strand. Anse Lazio viel ons tegen in vergelijking met eerder genoemd strand.

• 4Cultuur

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 7Derk Jan22-12-2015

eind vliegen voor redelijk mooi eiland

iets minder paradijselijk als verwacht. Voor mooi strand moet je aan westzijde van het eiland zijn. Mooi natuurpark midden op eiland. Geen massatoerisme.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2015

• 8jurko24-03-2015

Mooie plek maar weinig in de buurt.

Een paar restaurants en een paar kleine supermarkten. Een pinautomaat in de buurt maar allemaal niks bijzonders. Strand is wel helemaal top!

• 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2015

• 5D.Quik17-01-2015

La Digue is veel mooier en meer tropisch,

We hebben drie eilanden bezocht en ik vind Praslin de minst mooie. Heel ander eiland dan Mahe of La Digue

• 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 5Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2014

• 10Cyntia11-09-2014

Paradijs

Prachtige planten, stranden en dieren. Snorkelen is prachtig, met name de omringende eilanden. Alle stranden zijn mooi. De vogels klinken heerlijk tropisch. De mensen zijn heel vriendelijk overal. Weinig groenten te koop, in restaurants heerlijk eten overal en wel met groenten. Verder is het rustig. Op zaterdag sluit alles om 13 uur en zondag is nog een klassieke rustdag. Mensen gaan prachtig gekleed naar de kerk. Een absolute aanrader voor mensen die van natuur en/of strand houden en niet hoeven uit te gaan.

• 3Uitgaanslevenn
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8PP18-03-2014

Paradijselijk eiland.

Een goede honeymoon start op dit eiland...

• 9Omgeving
    • 8Stranden

maart 2014

• 8edward.nijland24-06-2013

Relaxed eiland

Wij hebben in mei 3 verschillende eilanden bezocht en begonnen op Praslin, vervolgens La Digue en Mahe. Alle drie erg verschillend. Het meeste wat hier beschreven staat klopt goed. Pas bijv op welke kant je zit met zeewier. Wij zaten in Paradise sun (aanrader) en goede locatie. Verwacht 's avonds niet teveel. Het is erg rustig en ben blij dat wij een hotel met wat aciviteiten en restaurant hadden. Seychellen is strand en prachtige natuur. Verder is er simpelweg niet veel te doen maar maakt het daarom niet minder. de stranden zijn fantastisch en de mooiste die ik gezien heb (zijn er best veel) Veel plezier!

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving

januari 2013

• 8jooz27-02-2013

helemaal goed, en heerlijk rustig

door de kleinschaligheid van het eiland heerlijk rustig, vooral als je niet van grote resorts en animatie houdt. Als je ervan houdt om zelf dingen te ondernemen of in ieder geval zelf wil bepalen wat je doet

• 9Sfeer in stad

februari 2013