Negros Oriental

Reviews over Negros Oriental

gastvrijheid, uitstekende keuken Frans management

Peter,
    15-7-2010

Thalatta Resort is vanuit Bohol of Cebu per veerboot naar Dumaguette (Negros Oriental) te bereiken. Vanuit de haven 30/45 minuten rijden per auto (eigen pick-up service). De bungalows zijn ruim opgezet met een comfortabele slaapkamer met alle gemakken voorzien. De badkamer met uitzicht op een privé patio , eens een keer wat anders dus. De veranda's hebben bijna allen zicht op zee. De gastvrijheid hier is hoog in het vaandel, de eigenaar is van Franse afkomst. Het personeel spreekt uitstekend Engels. Dit nog vrij onbekende deel van de Philipijnen kenmerkt zich door vulkanische stranden, ongerepte natuur (jungle) met excostische watervallen. Vanuit het resort kan met gemak een scooter geregeld worden om dit deel verder te ontdekken. Let wel de wegen zijn vaak stijl en niet altijd van asfalt voorzien. Als je voorzichtig rijdt dan is het zeker te doen. De keuken is gevarieerd en verbazingwekkend goed. Apo island te regelen per boot vanaf resort, een prachtige snorkel bestemming

Gereisd met partner in januari 2009