• 3.670

Reviews over accommodaties in Nederland

Zeer aangenaam verpozen!

Wim en Jet van Es-Collard,
    20-12-2016

Van 8 t/m 15-12 2016 verbleven mijn vrouw en ik (70 en 69 jr.)in dit heerlijke warme huisje. Fijne bedden (3 stuks), complete keuken, was- en droogmachine, koel/vrieskast, oventje. Alles zeer compleet. Vriendelijke ontvangst met fles lekkere wijn op het aanrecht. Sleutels in de brievenbus. Stienie kwam nog even langs om kennis te maken. Een nachtje langer als dat nodig was:Geen probleem, zelfs zonder bijbetalen.

De foto's op de website liegen niet. Echt een aanrader met leuke omgeving. In Diever veel goede betaalbare horeca en alles binnen 10 minuten (auto) of bereikbaar. Fietsen zijn we helaas niet aan toe gekomen, maar mogelijkheden genoeg!

genieten van de omgeving en rust

marianne,
    16-9-2016

heerlijk in het bos,privacy,rust,natuur en zwembad,kantine etc. vlakbij.

dorp op loopafstand.

Rust en ruimte in de natuur

Sylvia Willemsen,
    7-12-2013

Voor de 12e keer zijn wij in november op vakantie geweest in Bungalow Park Den & Duin. Een vakantie waar wij ons ieder jaar weer op verheugen, vanwege de rust de ruimte en prachtige natuur, die wij ondertussen in alle facetten hebben mogen meemaken. Alle bungalows zijn vrijstaand en hebben een eigen stukje natuur. In de bungalow is alles aanwezig wat nodig is voor een prettig verblijf. De beheerders zijn erg gastvrij en staan altijd klaar als hun hulp gewenst is. Onze voorkeur gaat altijd uit naar de Larixhoek een bungalow voor 10 personen. Door de jaren heen hebben wij de nodige verbeteringen aan de bungalow meegemaakt. Van losse gaskachels in de woonkamer en enkel glas (2001), tot centrale verwarming in alle kamers incl. de moderne badkamer en dubbelglas in alle ramen. Er wordt dus hard gewerkt aan de verbetering van de accommodaties. Niet alleen binnen, ook het park wordt netjes onderhouden, zodat de paden altijd goed zichtbaar blijven. Dit park is absoluut het bezoeken waard.

Den & Duin.....Rust & Ruimte

Jan Geerlings,
    6-9-2012

Vanuit ons woonland Portugal gaan we elk jaar naar Nederland = elk jaar naar "Den en Duin": prachtige (wandel)omgeving en toch dicht bij de stad Groningen; voor een schappelijke prijs een kwaliteitsaccomodatie middenin het bos bij Ciska en Gijs.....we kunnen ons niets leukers bij de jaarlijkse sentimental journey voorstellen.

Aanrader!

Andra,
    15-8-2012

Als je eens wat anders wilt dan het standaard Centerparcs of Landal.

Juist de kleinschaligheid van het park maakt het zo leuk. De beheerders zijn zeer gastvrij en leveren top service. Toen ik slecht nieuws over familie te horen kreeg, stond er opeens een bos zonnebloemen voor mij, om mijn dag wat op te vrolijken. Echt heel vriendeiijk!! Ze doen echt hun best het iedereen naar de zin te maken. Het park staat midden in de bossen waar je heerlijk kunt wandelen. Het park zelf heeft geen eetgelegenheid, maar op nog geen 10 minuten wandelen is een bospaviljoen waar je goed kunt eten. Ook heeft het park geen zwembad, maar op 5 minuten lopen is een subtropisch zwembad. Op het park kan je kaartjes met korting hiervoor kopen. Overigens kunnen de kinderen wel met water spelen op het park, er is een waterpomp aanwezig speciaal hiervoor. Ook heeft het park een kleine leuke speeltuin (met baby schommel). De onderkomens zijn schoon en netjes. Wasserette is aanwezig.