Reviews over Lovina

Mooi en service gericht verblijf

Ellis
    14-1-2018
    We hebben hier vier dagen verbleven, we hadden een bungalow. De bungalow was traditioneel ingericht en de badkamer kon je buiten vinden. Het is lekker om dan even buiten te kunnen douchen. Er zat een mooi zwembad bij waarbij je bij de rand zo uitkeek op het strand/ zee. Lekker rustig strandje zat er aan vast. We hebben hier ontbeten en avond gegeten. Bungalow was zeer netjes en schoon. Bij het zwembad kon je gratis handdoeken krijgen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Zalig bijkomen in villa Teduh bij Starlight

Fam. Groot-Peperkoorn
    1-8-2017
    Wij waren met twee kinderen van 9 en 16. Rustig gelegen in het noorden van Bali, een zeer vriendelijk en mooi resort met een ruim restaurant aan het strand, je kunt er met je voeten in het zand ontbijten, lunchen en dineren, met af en toe live muziek op het strand. Zeer vriendelijke staff, geen moeite is teveel, met heerlijke gerechten en een fantastisch ontbijt. Fijne excursies, dolfijnen zien, de watervallen en de tempels... de markt, maar ook de dorpjes eromheen om het authentieke leven van Bali te zien... zeer nette en schone bungalows, hoewel wij in de prachtige villa Teduh zaten, zeer luxe te noemen met drie slaapkamers met hun eigen badkamer. Het was fantastisch.... we komen zeker terug!

Echt een aanrader!

M.School
    3-7-2017
    Alles is hier goed aan! Het eten is heerlijk! De ligging is perfect en het personeel is vriendelijk en zorgzaam en het ligt dicht bij t strand. Als je echt tot rust wilt komen is dit perfect.

Weer heerlijk !!

jvz
    21-5-2017

Weer terug hier; fantastisch hotel met schitterende tuin en lekker groot zwembad!

In de omgeving niet zoveel te doen, (is heerlijk na een week hectisch Ubud!)

Prima om te relaxen.

Henk en Wanda
    7-4-2017
    Fantastische familie, zeer gastvrij en behulpzaam
Lovina scoort een 7,8 uit 10, op basis van 350 reviews