Reviews over Lovina

Zalig bijkomen in villa Teduh bij Starlight

Fam. Groot-Peperkoorn,
    1-8-2017

Wij waren met twee kinderen van 9 en 16. Rustig gelegen in het noorden van Bali, een zeer vriendelijk en mooi resort met een ruim restaurant aan het strand, je kunt er met je voeten in het zand ontbijten, lunchen en dineren, met af en toe live muziek op het strand. Zeer vriendelijke staff, geen moeite is teveel, met heerlijke gerechten en een fantastisch ontbijt. Fijne excursies, dolfijnen zien, de watervallen en de tempels... de markt, maar ook de dorpjes eromheen om het authentieke leven van Bali te zien... zeer nette en schone bungalows, hoewel wij in de prachtige villa Teduh zaten, zeer luxe te noemen met drie slaapkamers met hun eigen badkamer. Het was fantastisch.... we komen zeker terug!

Echt een aanrader!

M.School,
    3-7-2017

Alles is hier goed aan! Het eten is heerlijk! De ligging is perfect en het personeel is vriendelijk en zorgzaam en het ligt dicht bij t strand. Als je echt tot rust wilt komen is dit perfect.

Weer heerlijk !!

jvz,
    21-5-2017

Weer terug hier; fantastisch hotel met schitterende tuin en lekker groot zwembad!

In de omgeving niet zoveel te doen, (is heerlijk na een week hectisch Ubud!)

Great

Ron,
    8-4-2017

The place to be onttspanning en heeeeeeerrlijk eten 😀

Een Fantastich verblijf.

cathie Deckers,
    28-12-2016

Mooie bungalows direckt aan het strand met een goed ontbijt en een goede keuken met heerlijke gerechten.