We hebben een aantal aanbieders voor Lombok voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lombok voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lombok

Prima accommodatie op prachtig eiland

Esther Munnig Schmidt,
    11-5-2017

Gili Meno is geweldig. Kontiki is een prima accommodatie als je niet primitief wilt overnachten maar ook geen geld hebt voor echt luxe. Het ligt aan een mooi strand, het ontbijt is prima en de huisjes zien er leuk uit. Je hebt alleen bijvoorbeeld geen uitzicht op zee en geen warm water.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk genoten en zeker de moeite waard

dixey,
    10-1-2017

Zo vanuit je cottage op het strand, je waant je echt in een paradijs. De huisjes zijn eenvoudig maar veel meer dan slapen, douchen en verkleden doe je daar niet dus voor mij maakt het dan niet zoveel uit of de inrichting luxe of wat soberder is. Er zijn veel eetgelegenheden en voor een ieder wat wils. Voor de sportievelingen en mensen die wat van beweging houden is er ook genoeg te doen en binnen 2 uur loop je het eiland rond. Jammer vond ik dat de boot naar de andere Gili eilanden niet zo vaak gaat en vaker eerder dan later dus eenmaal gemist wordt het een dag wachten. Om tot rust te komen vind ik het ideaal maar voor de stappers zijn er ook genoeg leuke bars e.d.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig !

dixey,
    6-9-2016

Fantastische ligging, zo uit je cottage het strand op. Leuke mensen in de bediening en een betaalbare menukaart.

Gereisd met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zucht....

Annemieke,
    11-10-2011

In 2008 zijn we op Gili Meno beland en kwamen bij Kontiki terecht. Eerste nacht was er alleen een 2-onder-1 kap beschikbaar; groot, donker en erg gehorig. Vervolgens konden we echter naar het meest luxe huisje overstappen, met een hemelbed en een hangmat. Direct uitzicht op zee... 's Avonds is het erg donker op het eiland, slechte verlichting, dus zaklamp mee!

Gereisd met partner in juli 2008

Relax accomodatie

V.L.,
    29-12-2008

3 nachten verbleven

Ruime kamers Schone, ruime kamers Schone, ruime badkamer Warm water TV + DVD speler (alleen mogelijkheid om dvd te kijken, geen satteliet verbinding) Inlcusief uitgebreid ontbijt Kleinschalig ( 6 kamers) Vriendelijk personeel Op 100 meter lopen van strand + boulevard Gratis DVD's te huur, ruim assortiment

Gereisd met partner in december 2008