Sorteren

Reviews over accommodaties in Lombok

Geweldig

Ronald, Saskia
    22-9-2018

2 nachten hier verbleven, schone bungalows, Super vriendelijk Personeel,je verblijft 100 meter vanaf het paradijselijke strand, eten is gevarieerd en erg lekker, prima prijs/ kwaliteit verhouding,had het niet willen missen om dit eiland te bezoeken, Bedankt Astrid, Grace,Arie, Boris en de Rest van de Crew!!

prachtig en goede verzorging

fam
    15-1-2018

Dit is een heel mooi hotel, alleen wat er geschreven wordt over het eiland klopt niet. Het is er misschien paradijselijk geweest, maar nu lijkt het merendeel op een afvalhoop. Over vuil, geen vriendelijke mensen (wel in het hotel) en je hoort voortdurend een moskee op de achtergrond. Er worden ook over dieren(paarden en honden geslagen met stokken) mishandeld! Echt heel triest. De boottocht is ook duur €45,-pp enkele reis en we zijn eerder terug gegaan, want we voelden ons niet veilig. Je wordt ook voortdurend lastiggevallen op straat door mannen die iets willen verkopen en vrouwen zie je niet. En het is overal heel smerig, bah! Nooit meer en laat je niet verleiden door alle mooie verhalen, want dit is helaas niet meer, zoals het ooit was.

Prima accommodatie op prachtig eiland

Esther Munnig Schmidt
    11-5-2017

Gili Meno is geweldig. Kontiki is een prima accommodatie als je niet primitief wilt overnachten maar ook geen geld hebt voor echt luxe. Het ligt aan een mooi strand, het ontbijt is prima en de huisjes zien er leuk uit. Je hebt alleen bijvoorbeeld geen uitzicht op zee en geen warm water.

Heerlijk genoten en zeker de moeite waard

dixey
    10-1-2017

Zo vanuit je cottage op het strand, je waant je echt in een paradijs. De huisjes zijn eenvoudig maar veel meer dan slapen, douchen en verkleden doe je daar niet dus voor mij maakt het dan niet zoveel uit of de inrichting luxe of wat soberder is. Er zijn veel eetgelegenheden en voor een ieder wat wils. Voor de sportievelingen en mensen die wat van beweging houden is er ook genoeg te doen en binnen 2 uur loop je het eiland rond. Jammer vond ik dat de boot naar de andere Gili eilanden niet zo vaak gaat en vaker eerder dan later dus eenmaal gemist wordt het een dag wachten. Om tot rust te komen vind ik het ideaal maar voor de stappers zijn er ook genoeg leuke bars e.d.

Relaxte bamboe hutjes op een bounty strand!

Rianne
    3-9-2015

Mallias Child bestaat uit een aantal basis bamboe hutjes op palen op een bounty strand. Een van de mooiste plekjes van het rustige Gili Meno. De hutjes zijn basic: vanaf het strand loop je het trapje op naar je veranda, binnen staat een tweepersoonsbed met klamboe en daarachter is een deur naar de badkamer. Niet veel luxe, maar meer heb je eigenlijk niet nodig op die plek. Vanaf je hutje is het 5 meter rechtdoor lopen over het zand en je zit in de branding. Of op een van de bamboe loungebanken op het strand. Je luncht er met verse ananas of bij het restaurant dat naast het hotel zit. De zee is er heel helder (wel sterke stroming) en er zwemmen heel veel schildpadden! Met kleine kinderen misschien minder praktisch, omdat de hutjes binnen niet super ruim zijn en de stroming in zee (overal bij de Gili's) erg sterk is.