Reviews over accommodaties in Lombok

Geweldig

Ronald, Saskia,
    22-9-2018

2 nachten hier verbleven, schone bungalows, Super vriendelijk Personeel,je verblijft 100 meter vanaf het paradijselijke strand, eten is gevarieerd en erg lekker, prima prijs/ kwaliteit verhouding,had het niet willen missen om dit eiland te bezoeken, Bedankt Astrid, Grace,Arie, Boris en de Rest van de Crew!!

Voor herhaling vatbaar!

Nathalie,
    15-5-2018

Zeer goede en grote bungalow. Neem wel de superior room, want daar heb je ook warm stromend water. En neem vooral in het restaurant de zelfgemaakte ravioli!!

prachtig en goede verzorging

fam,
    15-1-2018

Dit is een heel mooi hotel, alleen wat er geschreven wordt over het eiland klopt niet. Het is er misschien paradijselijk geweest, maar nu lijkt het merendeel op een afvalhoop. Over vuil, geen vriendelijke mensen (wel in het hotel) en je hoort voortdurend een moskee op de achtergrond. Er worden ook over dieren(paarden en honden geslagen met stokken) mishandeld! Echt heel triest. De boottocht is ook duur €45,-pp enkele reis en we zijn eerder terug gegaan, want we voelden ons niet veilig. Je wordt ook voortdurend lastiggevallen op straat door mannen die iets willen verkopen en vrouwen zie je niet. En het is overal heel smerig, bah! Nooit meer en laat je niet verleiden door alle mooie verhalen, want dit is helaas niet meer, zoals het ooit was.

Prima accommodatie op prachtig eiland

Esther Munnig Schmidt,
    11-5-2017

Gili Meno is geweldig. Kontiki is een prima accommodatie als je niet primitief wilt overnachten maar ook geen geld hebt voor echt luxe. Het ligt aan een mooi strand, het ontbijt is prima en de huisjes zien er leuk uit. Je hebt alleen bijvoorbeeld geen uitzicht op zee en geen warm water.

Heerlijk genoten en zeker de moeite waard

dixey,
    10-1-2017

Zo vanuit je cottage op het strand, je waant je echt in een paradijs. De huisjes zijn eenvoudig maar veel meer dan slapen, douchen en verkleden doe je daar niet dus voor mij maakt het dan niet zoveel uit of de inrichting luxe of wat soberder is. Er zijn veel eetgelegenheden en voor een ieder wat wils. Voor de sportievelingen en mensen die wat van beweging houden is er ook genoeg te doen en binnen 2 uur loop je het eiland rond. Jammer vond ik dat de boot naar de andere Gili eilanden niet zo vaak gaat en vaker eerder dan later dus eenmaal gemist wordt het een dag wachten. Om tot rust te komen vind ik het ideaal maar voor de stappers zijn er ook genoeg leuke bars e.d.