bungalows in Lamai Beach

Reviews over Lamai Beach

• 10Willy06-04-2019

Fantastisch en een aanrader

Het was een heel mooi zandstrand. Erg schoon en de zee heeft helder water. De zee loopt heel langzaam af, dus voor kinderen heerlijk en veilig. Verder in zee prachtige gekleurde vissen. Ik heb hier genoten van de temperatuur, het mooie strand met een fijn restaurant erbij.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Suzanne01-01-2015

Kleintje Chaweng

Wat kleiner dan Chaweng maar hier ook erg veel winkeltjes, heerlijke eetgelegenheden en mooie, lange stranden.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Janssen29-05-2014

Schoenen verkoper !!! en restaurants !!

Wij kwamen in het centrum van lamai beach een schoenen zaak tegen met handgemaakte schoenen. Het winkeltje heeft leuke schoenen, maar je kijkt de eerste globaal en als je twee dagen later teugkomt om de schoenen nogmaals te passen en te bekijken, WAAG het niet om niks te kopen, de eigenaar of verkoper werd zo boos, dat scheldend en vloekend een ijzerstang uit de hoek pakte en ons daarmee dreigende in elkaar te slaan. U bent gewaarschuwd voor de zaak !!!!!

Restaurants : Pas op voor de sg aanbod van de dag, de porties zijn met een vergrootglas te zoeken en de smaak ook, en op de nota komt dan opeens service kosten te staan, na korte mededeling dat ik dat niet betaal vanwege niet vermeld op de kaart, wordt het alsnog geschrapt.

• 7Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Wendy25-02-2014

Prima voor een zon & strand vakantie

Koh Samui was ons vaak afgeraden omdat het niet meet Thailand zou zijn. Dat klopt ook wel een beetje maar wij hebben ons prima vermaakt de 2 weken dat we er waren. Het is een prima eiland om lekker te relaxen. En lamai beach is daarvoor een goede aanrader. chaweng beach is erg druk en lamai is toch net even wat rustiger. En er zijn genoeg leuke eettentjes waar je heerlijk kunt eten.

• 7Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met partner in januari 2014

• 8jos04-02-2014

leuke plek en minder niets zo erg druk

veel cafes en restaurants

• 8Cultuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 8Manuela Krieger19-01-2014

Gezelige sfeer

Lamai is een uistekende bestemming voor mensen die wel van een beetje drukte houden.Veel uitgaansgelegenheden,en leuke restaurantjes.Veel bedrijvigheid in het stadje.Je kunt lekker langs het langgerekte strand wandelen.Het eten is prima;voor ieder wat wils en in iedere prijsklasse.Ook Westers eten.Er zijn strandverkopers maar wij hebben er geen last van gehad; ze waren niet opdringerig.Er zijn overal strandbedden en parasolletjes.Je kunt zo het terrein van een resort oplopen om een hapje te eten,over het algemeen wordt daar niet moeilijk over gedaan.De mensen zijn heel vriendelijk.Twee jaar geleden zijn we hier ook geweest,inmiddels is het flink drukker geworden maar het is nog steeds een hele leuke plaats om de vakantie door te brengen!Lamai Beach is een zandstrand.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 9Stranden

Gereisd met partner in januari 2013

• 8Linda170421-12-2013

Lamai Beach is zelf niet zoveel aan

Maar in een mooi resort met geweldige stranden erg leuk!

• 6Sfeer in stad
    • 5Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in november 2012

• 8Floortje03-12-2013

Mooi, maar niet de mooiste stranden...

Prima strand(je) voor het hotel....bij het zwembad. Heb een eilandtour gemaakt, maar kan niet zeggen waar nu de mooiste stranden zijn.

• 7Sfeer in stad
    • 4Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in november 2013

• 8Angela05-11-2013

Heerlijk!

Lamai is rustiger dan Chaweng, op +- 15 minuten afstand van elkaar. Huur een scooter en je ziet het hele eiland!

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2013

• 6monique_7909-10-2013

Rommelig en druk

Lamai Beach is een rommelig plaatsje vol winkeltjes, horeca, massagesalons en toeristen. Leuk om een keer doorheen te lopen maar niet meer dan dat. De avondmarkt is wel leuk en de stranden zijn fijn.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving