Krugerpark (en omgeving)

bungalows in Krugerpark (en omgeving)

We hebben een aantal aanbieders voor Krugerpark (en omgeving) voor je op een rij gezet:

Reviews over Krugerpark (en omgeving)

• 9Els Wilschut07-11-2018

Dit hadden we veel eerder moeten doen!

Op safari in het Krugerpark is voor ons een hoogtepunt geweest . Hoewel wij in ons lange reizende leven heel wat gezien hebben, zijn wij diep onder de indruk van ons 5-daagse verblijf in het Krugerpark. Er waren zó veel dieren te zien en in zo een overvloed, het was net of we in het paradijs waren. In september is het nog droog, de bomen zijn vnl kaal, maar er worden al wel overal kleintjes geboren. Iets wat onze ervaring nog een extraatje gaf. We zagen jonge luipaardjes, leeuwtjes, hyena-babys en peuters, olifantjes en nog veel meer. Wij zijn 60 en 70 en denken maar 1 ding: dit hadden we veel eerder moeten doen! Neem de tijd, 1 dag doet geen recht aan fit inmense park zo groot als Nederland. Wij waren erg blij met een goeie gids.

• 7Uitgaanslevenn

september 2018

• 9Marian robbesom09-02-2018

Super park maar overnacht in het merlotpark

Op weg naar het krugerpark , zelfs al als je de luchthaven van Johannesburg uitrijdt kom je al in aanraking met corrupte politie . Word je aangehouden voor een overtreding en vragen ze je kontant te betalen zeg dan dat je net aangekomen bent en nog geen geld hebt gepint.wordt je onderweg aangehouden voor een overtreding vraag dan om bewijs ; video /foto maakt niet uit . Ga met TWEE personen met de agent mee om te kijken .vaak hebben ze het mis , te vaak . Vragen ze geld geef niets zeg ze de rekening op te sturen naar het autoverhuurbedrijf . Geef nooit je rijbewijs af , je krijgt die pas terug als je betaald hebt maar zorg voor een internationaal rijbew.die je bij de Anwb kunt halen . Zoek je overnachting in het krugerpark , niet doen veel te duur ga er buiten iets zoeken vlakbij een gate. Het merlotpark (gate krokodilbridge )is geweldig er loopt wild om je huisje, vele buitenlanders hebben er een huis die je goedkoop kunt huren.

• 7Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9Ron Dijks23-11-2017

Is wel een hele grote Beekse Bergen

Is echt leuk om de dieren in het wild te zien. Je kan niet zeggen dat het een park is ........... omdat het groter dan Nederland is. Je moet er echt ruim de tijd voor nemen. De prjjs van alles is bijna gelijk met buiten het park. Wat tegen valt is dat je niet een meer daagse kaart kan kopen. Nu sta je als je buiten het park overnacht vaak in een lange rij om naar binnen te gaan.

Gereisd met partner in november 2017

• 4Hans Teunissen17-08-2017

Overdreven waardering

Het is te gecultiveerd . Natuurbeleving werd tenor gedaan door dat je achterelkaar door het park reed. Avonddrive stopten we een paar keer om naar konijnen te kijken.

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 5Omgeving
    • 4Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2017

• 9EdP28-07-2017

Natuur op zijn best

Je kunt in het Krugerpark prima zzelf rijden en naar wild speuren. Prima bewegwijzering, zodat je niet kunt verdwalen. Hier kun je op eigen gelegenheid en eigen tempo van ontmoetingen met wilde dieren genieten. Het park heeft voldoende slaapgelegenheid en mogelijkheden om te recreëren (lodges, zwembaden, restaurants etc.). Het kan soms redelijk druk zijn. Vermijd daarom lokale vakantiedagen (er is dan ook een bezoekersquotum en wachtrijen voor de gates). Ideale periode om te gaan in de winter (onze zomer). Veel zon en gematigde temperaturen (overdag zo'n 25-30, 's nachts zo'n 15 graden)

• 9Omgeving

Gereisd met partner in mei 2017

• 9gaea10-04-2017

fantastisch 4 van the big 5 gezien

1 volle dag in het park geweest. er kunnen maximaal 9 achterin en 1 voor zitten in de wagens. een paar stukken asfaltweg, maar voornamelijk zandwegen. De gamedriver deed zijn best om alles te laten zien. Op eens vol gas en ja hoor leeuwen. Later weer vol gas en het luipaard gezien. We bleven een kwartier staan en konden de luipaard goed bekijken. Nog vele vogels en hert-achtige gezien. Een mooie ervaring en ik zou er best nog een keer naar toe willen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 4Joyce07-04-2017

Mooie omgeving. Erg slechte gamedrives!

We hebben 3 weken rondgereisd door Afrika en je hoort iedereen altijd over het Krugerpark, dus wij keken hier echt naar uit, maar wat viel het tegen. Het is een super mooie omgeving en leuk om zelf met je auto doorheen te rijden. Wij hebben 3 overnachtingen gehad in het Krugerpark. In Berg en Dal, Satara en Olifant Camp. Berg en Dal moet je absoluut niet naar toegaan wat een vieze bende! De andere 2 zijn prima! Wat ons erg tegen is gevallen zijn de gamedrives. Wat een commerciële bedoeling. Je wordt met 25 man in een wagen gepropt en rijdt over asfaltwegen (dit kun je ook met je eigen auto) en vrijwel altijd het zelfde rondje. (Ochtend, sunset en nightdrive). Ook zijn het geen echte rangers, maar gewoon mensen die een rijbewijs hebben en bij elk dier een verhaaltje hebben ingestudeerd. Wat is dat zonde van je tijd en geld, want je betaalt ook nog is 30 euro p.p per gamedrive. We hebben in meerdere andere parken (o.a. privé park) gamedrives gedaan en dat was echt een hele andere ervaring! Mochten we nog is naar Afrika gaan, dan gaan we zeker niet meer naar het Krugerpark!

• 4Sfeer in stad

Gereisd met partner in maart 2017

• 9vidijo28-06-2016

Dierenpark bijna zo groot als België

Het blijft natuurlijk altijd een creatie van de mens maar door dit park rijden is veel meer dan een bezoek aan een dierentuin of iets dergelijks. De sfeer, het ontdekken van dieren onder, achter of in een boom in hun natuurlijke habitat.

• 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in november 2015

• 9Fam. Fok09-03-2016

Schitterend qua natuur en beesten

Hebben 1,5 dag in het krugerpark rond gereden opzoek naar wilde beesten. Een fantastische ervaring om zelf deze op te sporen. Sommige paadjes zijn wat minder met een personen auto toch blij dat we ze wel gereden hebben, maar een 4x4 zou wat comfortabeler geweest zijn.

maart 2016

• 9Harold03-08-2015

Geweldig

Doordat je er zelf mag en kunt rijden, is het park zeer toegankelijk. Zeer veel verschillende overnachtingsmogelijlheden, van camping tot zeer luxe. Big Five is niet gegarandeerd, maar bij een verblijf van een paar dagen zie je zeker veel dieren!

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur