We hebben een aantal aanbieders voor Lombok voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lombok

Geweldig

Ronald, Saskia,
    22-9-2018

2 nachten hier verbleven, schone bungalows, Super vriendelijk Personeel,je verblijft 100 meter vanaf het paradijselijke strand, eten is gevarieerd en erg lekker, prima prijs/ kwaliteit verhouding,had het niet willen missen om dit eiland te bezoeken, Bedankt Astrid, Grace,Arie, Boris en de Rest van de Crew!!

Gereisd met partner in september 2018

prachtig en goede verzorging

fam,
    15-1-2018

Dit is een heel mooi hotel, alleen wat er geschreven wordt over het eiland klopt niet. Het is er misschien paradijselijk geweest, maar nu lijkt het merendeel op een afvalhoop. Over vuil, geen vriendelijke mensen (wel in het hotel) en je hoort voortdurend een moskee op de achtergrond. Er worden ook over dieren(paarden en honden geslagen met stokken) mishandeld! Echt heel triest. De boottocht is ook duur €45,-pp enkele reis en we zijn eerder terug gegaan, want we voelden ons niet veilig. Je wordt ook voortdurend lastiggevallen op straat door mannen die iets willen verkopen en vrouwen zie je niet. En het is overal heel smerig, bah! Nooit meer en laat je niet verleiden door alle mooie verhalen, want dit is helaas niet meer, zoals het ooit was.

Gereisd met vrienden in januari 2018

HEERLIJK !! Mooie bungalows (zeer ruim)

D_Bloemendaal,
    12-4-2014

Fraaie ruime bungalows, schone en ruime badkamers. Dagelijks schoon linnen en jhanddoeken. Kluis en TV op de kamer. Eigen terrasje. Zeer ruim opgezet en mooi zwembad met een bar. Lekkere ligstoelen aan het zwembad. Zeer vriendelijke staff. Restaurant was nog in aanbouw (feb 2014). Goed ontbijt. Zeer aan te bevelen!!

Gereisd met vrienden in februari 2014

Paradijsje

Stephanie,
    10-11-2013

Ben je van plan om naar Gili Trawangan te gaan? Stop met zoeken naar een accommodatie en boek Karma Kayak! Wij verbleven hier drie nachten en hebben een toptijd gehad. Een prachtige schone bungalow met airco op 100 meter vanaf het strand.

Het personeel zorgt- in tegenstelling tot andere accommodaties ervoor dat je als gast de mooiste momenten op het strand kan beleven : rond half 4 worden de strandbedjes in de 'zonsondergang opstelling' gezet. S avonds wordt er een kampvuur gemaakt voor een gezellige en romantisch diner op het strand. Overdag kun je liggen op strandbedjes of op grote comfortabele zitzakken.

Het eten is er heerlijk en uitgebreid en kan op rekening worden gezet zodat je niet apart hoeft te betalen voor lunch/diner/drankjes etc, maar dit kun je bijvoorbeeld aan het einde van de dag in één keer betalen.

De lokatie bevind zich in het noorden van Gili Trawangan, zo'n 15 minuten met de paardenkar vanaf de haven. Het ligt buiten het 'centrum' in een rustige omgeving.

Gereisd met partner in september 2013

Mooi duikresort

jolanda_24,
    31-8-2013

Het resort heeft een aantal huisjes aan het zwembad en een aantal huisjes iets verder landinwaarts. Deze laatste huisjes zijn vrij klein en wij vonden de bedden knap hard. De badkamer was netjes met een buitendouche (zonder warm water). Je hebt helaas geen strand voor de deur met strandbedden, ook moet je om veilig te kunnen snorkelen een klein stukje lopen. Om te duiken is het ideaal, je stapt zo de boot op. Als je mee wilt om te snorkelen dan kan dat als er plek is. Mooie duik en snorkelplekken. Voor de deur kun je ook een snorkeltrip boeken voor nog geen 10 euro, dan ga je naar 3-4 snorkelplekken, met schildpaddengarantie en inderdaad, wij hebben 5 schildpadden gezien. Restaurant is inmiddels klaar en kun je alleen onbijten en lunchen. Voor het avondeten gaat toch iedereen richting de restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)