We hebben een aantal aanbieders voor Lombok voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lombok

Knusse huisjes.

zibeck,
    9-7-2012

Manta dive is een duikschool met leuke huisjes in een mooie tuin. Om bij het strand te komen even de weg oversteken. Mooie buiten badkamer. De kamer had geen muskietennet, deze dus zelf opgehangen. Het ontbijt viel een beetje tegen, geen indonesisch ontbijt. 'S nachts inderdaad veel lawaai maar dit heb ik niet als storend ervaren. Het strand bij Manta dive wordt als haven gebruikt en er liggen veel bootjes. Een stuk naar verder naar links is een gedeelte afgezet om te kunnen zwemmen/snorkelen. Het koraal valt tegen, wel schildpadden gezien. Mijn man heeft een opfriscursus duiken gedaan en een duik bij shark point, ik mocht gratis mee om te snorkelen. Heb de duikmensen als aardig en enthousiast ervaren, leverde kwaliteit. Het personeel bij het ontbijt vond ik een beetje onvriendelijk. Het gezang van de moskee was wel hinderlijk aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2012

Prima 'resort' - ook als je niet duikt

angela kuijlaars,
    12-1-2011

Wij hadden een de connecting family room - was net klaar. Stenen gebouwtje met mooie kamers en mooie garden bathroom (airco)Deze ligt rustig achterin de tuin. Uiticht is hierdoor wel minder. Andere kamers zijn van bamboo - rieten daken. Personeel is erg aardig. Toen wij er waren werkte er een nederlandse duikinstructrice - augustus 2010. Handig, zeker als je met kinderen bent. Houd er wel rekening mee dat er alleen brak water is om te douchen!! Gili Air is super relaxed. In een een uur loop je het hele eiland rond. Veel leuke restaurantjes - geen verkeer - alles te voet.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi resort echt aan te bevelen!

roxcanetomasila,
    21-7-2010

resort zit midden van de strip. Ontzettend aardig personeel! Introductie duik geboekt en ontzettend goed geholpen en uiteindelijk gedoken tot 12 meter diep!!!

Mooi schone bungalow's, mooie buiten badkamer! Kleding kan je laten wassen voor een hele goede prijs! Elke dag word er schoongemaakt!

Gereisd met partner in juli 2010

Rustig duik paradijs

Ray,
    1-6-2010

In 2009 in dit resort verbleven en een aantal zeer mooie duikplekken bezocht. Het eiland is erg rustig en kent geen gemotoriseerd verkeer. Wij zijn hier aangekomen met een snelle speedboot en liepen meteen naar het resort. Met paard en wagen gebracht worden kan ook. Dit resort is echt gerich op duiken en biedt daarvoor alle gewenste materialen. Ook heb behalen van bijvoorbeeld een open water of advance is aan te raden. Duiken erg mooi, relaxte sfeer, langs het strand kan ne een film kijken in een van de vele strandhutjes. Eiland is niet voorzien van stromend zoet water. Dit resort echter heeft via een grote ton op palen zoet douchewater.

Gereisd met vrienden in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste plek op Gili Trawangan

Barry,
    25-3-2010

Wil je gili echt beleven dan is dit HET hotel. De hutjes zijn in Indonesische stijl gemaakt, heel schoon airco werkt goed en hebben een buiten badkamer. Manta Dive is in Engelse handen dus al de duikspullen enz zijn izgs. Erg relaxed Bob Marley sfeer en elke avond wel ergens een feestje! Beter en gezelliger dan bijvoorbeeld het 4x zo duure Villa Ombak.

Gereisd met vrienden in mei 2009