We hebben een aantal aanbieders voor Lombok voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Lombok

Geweldig

Ronald, Saskia,
    22-9-2018

2 nachten hier verbleven, schone bungalows, Super vriendelijk Personeel,je verblijft 100 meter vanaf het paradijselijke strand, eten is gevarieerd en erg lekker, prima prijs/ kwaliteit verhouding,had het niet willen missen om dit eiland te bezoeken, Bedankt Astrid, Grace,Arie, Boris en de Rest van de Crew!!

Gereisd met partner in september 2018

prachtig en goede verzorging

fam,
    15-1-2018

Dit is een heel mooi hotel, alleen wat er geschreven wordt over het eiland klopt niet. Het is er misschien paradijselijk geweest, maar nu lijkt het merendeel op een afvalhoop. Over vuil, geen vriendelijke mensen (wel in het hotel) en je hoort voortdurend een moskee op de achtergrond. Er worden ook over dieren(paarden en honden geslagen met stokken) mishandeld! Echt heel triest. De boottocht is ook duur €45,-pp enkele reis en we zijn eerder terug gegaan, want we voelden ons niet veilig. Je wordt ook voortdurend lastiggevallen op straat door mannen die iets willen verkopen en vrouwen zie je niet. En het is overal heel smerig, bah! Nooit meer en laat je niet verleiden door alle mooie verhalen, want dit is helaas niet meer, zoals het ooit was.

Gereisd met vrienden in januari 2018

Paradijsje

Stephanie,
    10-11-2013

Ben je van plan om naar Gili Trawangan te gaan? Stop met zoeken naar een accommodatie en boek Karma Kayak! Wij verbleven hier drie nachten en hebben een toptijd gehad. Een prachtige schone bungalow met airco op 100 meter vanaf het strand.

Het personeel zorgt- in tegenstelling tot andere accommodaties ervoor dat je als gast de mooiste momenten op het strand kan beleven : rond half 4 worden de strandbedjes in de 'zonsondergang opstelling' gezet. S avonds wordt er een kampvuur gemaakt voor een gezellige en romantisch diner op het strand. Overdag kun je liggen op strandbedjes of op grote comfortabele zitzakken.

Het eten is er heerlijk en uitgebreid en kan op rekening worden gezet zodat je niet apart hoeft te betalen voor lunch/diner/drankjes etc, maar dit kun je bijvoorbeeld aan het einde van de dag in één keer betalen.

De lokatie bevind zich in het noorden van Gili Trawangan, zo'n 15 minuten met de paardenkar vanaf de haven. Het ligt buiten het 'centrum' in een rustige omgeving.

Gereisd met partner in september 2013

Heerlijk paradijsje

Theo de Vos,
    20-2-2013

We verbleven in de bungalow het dichtst bij het strand. Bij het ochtendkrieken zagen we door de goed onderhouden tuin de zee. Heel plezierig personeel, elke dag ontbijt, lunch en avondeten op het strand. Elke dag snorkelen alsof je in een tropisch aquarium zwemt. Kortom een prima sfeer in een sprookjesachtige omgeving. Bij aankomst bleken de managers een jong Nederlands stel te zijn, die van verwelkomen tot uitzwaaien hun uiterste best deed om ons verblijf zo goed mogelijk te maken en we zijn dus ook langer gebleven dan we van plan waren. Het was heerlijk!

Gereisd met partner in februari 2013

helemaal geweldig, idilisch

saskia,
    30-10-2012

de bungalo is ruim , mooi terras, mis alleen op de kamer een koelkast(tje) dit omdat de bar om half 11 dicht gaat , als je dan nog wat wil drinken op je terras is dat niet mogelijk , naar het centrum of naar bed. en ik miste wat bergruimte voor je kleding een stoel of een kast de kamer is meer als ruim genoeg, idd koud water met douchen , alleen lastig met je haren wassen , verder koelt het op het eiland niet echt af , dus is het niet zo erg, super smorgens met je voeten im het zand ontbijten, je ligt er heerlijk rustig en met een 20 min lopen ben je in de drukte, vanuit je bungalo lig je meteen aan het strand, wat in het centrum lastiger is,super lekkere tappas, de keuek is goed het personeel goed,

snorkelen aan het huis rif , ga iets meer naar links daar is het koraal mooier en meer grotere vis , we hebben schilpadden en een haaitje gezien

Gereisd met partner in oktober 2012