Bungalows Indonesië

Reviews over accommodaties in Indonesië

Geweldig

Winni en Paul,
    6-4-2019

De "Baliritis" begint bij ons al toe te slaan op de dag dat we van dat heerlijke eiland terug zijn. Nu zijn we al negen keer op vakantie naar Bali geweest waarvan de laatste vier keer in het prachtige resort Villa Tanjung Mas. En in 2020 wordt het de 5e keer. Waarom? Omdat dit resort de perfectie nadert. De prachtige tropische tuin met het fraaie zwembad, de mooie ruime bungalows met het fraaie terras waar ook het ontbijt wordt geserveerd, het vriendelijke personeel, het managementteam (Anneke en Albert) dat steeds en voor alles voor je klaar staat, enz. enz. OK, de ligging ten opzichte van strand en centrum is wat minder, maar met de gratis fietsen ben je er in 5 à 6 minuten. En voor de niet-fietsers staat er in no-time een taxi gereed. Kosten 30.000 Rupiah. Dertigduizend??? Inderdaad, dat is €1.80. Kortom: Villa Tanjung Mas biedt een heerlijke, ongecompliceerde en relaxte vakantie.

Gereisd met partner in januari 2019

Fantastisch, een aanrader

Hr. en Mevr. Verwoerd,
    27-3-2019

Dat het een klein resort is met Albert en Anneke als gastheer en gastvrouw. Een prachtig, zeer behulpzaam stel , en niet te vergeten hun “ personeel” die er al jaren zijn, zorgen ervoor dat je een geweldige vakantie hebt en dat je zeker een volgende keer weer terugkomt. Het is net of je daar “thuis” bent. Gezellige huisjes ingericht in Balinese stijl, gelegen in een prachtige tuin, en niet te vergeten het zwembad met heerlijke ligbedden. Ook geven ze advies voor leuke dagtripjes. Bezoek de webside van Villa Tajung Mas en bekijk de foto’s. Een place to go.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig

Conny,
    25-3-2019

Dit is een ware paradijs op Bali. Dit begint al bij aankomst in de mooie tuin met een heerlijk zwembad. Als je een keer bent geweest wil je zeker terug komen. De gastvrijheid was weer super en iedere ochtend een fantastisch ontbijt. Ook de nieuwe fietsen die je kan gebruiken bieden een uitkomst om sanur in te gaan. Al met al heerlijk om de vakantie door te brengen .

Gereisd alleenreizend in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Maximaal genieten!

Kelly en Nick,
    23-3-2019

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en hebben weer genoten! We verbleven in de villa met zijn 4en. Je bent van alle gemakken voorzien, een heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en een geweldige gastheer en gastvrouw. Albert en Anneke doen er alles aan om het je naar de zin te maken en zij slagen hier absoluut in! Ook de villa en omgeving zijn prachtig, een klein paradijs op aarde. Wij raden dan ook echt iedereen aan om hierheen te gaan. Als je er eenmaal bent, wil je niet meer weg!

Gereisd met vrienden in maart 2019

TOP verblijf

Ine,
    23-3-2019

Super! We zijn nu al voor de 4de keer hier geweest en hebben genoten! Je kunt geen betere gastvrouw/heer hebben dan Anneke en Albert. Altijd behulpzaam, supertips en zeer gastvrij. Bungalows worden iedere dag perfekt schoongemaakt. Bedden worden zeer regelmatig verschoond. Heerlijk ontbijt wordt je gebracht op je eigen terras door 2 van de 5 vriendelijke meisjes, die iedere dag zorg dragen voor de keuken en schoonmaak. We komen nog een keer terug!!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019