We hebben een aantal aanbieders voor Gili Meno voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Gili Meno voor je op een rij gezet:

Reviews over Gili Meno

Prima accommodatie op prachtig eiland

Esther Munnig Schmidt,
    11-5-2017

Gili Meno is geweldig. Kontiki is een prima accommodatie als je niet primitief wilt overnachten maar ook geen geld hebt voor echt luxe. Het ligt aan een mooi strand, het ontbijt is prima en de huisjes zien er leuk uit. Je hebt alleen bijvoorbeeld geen uitzicht op zee en geen warm water.

Gereisd met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk genoten en zeker de moeite waard

dixey,
    10-1-2017

Zo vanuit je cottage op het strand, je waant je echt in een paradijs. De huisjes zijn eenvoudig maar veel meer dan slapen, douchen en verkleden doe je daar niet dus voor mij maakt het dan niet zoveel uit of de inrichting luxe of wat soberder is. Er zijn veel eetgelegenheden en voor een ieder wat wils. Voor de sportievelingen en mensen die wat van beweging houden is er ook genoeg te doen en binnen 2 uur loop je het eiland rond. Jammer vond ik dat de boot naar de andere Gili eilanden niet zo vaak gaat en vaker eerder dan later dus eenmaal gemist wordt het een dag wachten. Om tot rust te komen vind ik het ideaal maar voor de stappers zijn er ook genoeg leuke bars e.d.

Gereisd met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

geweldig !

dixey,
    6-9-2016

Fantastische ligging, zo uit je cottage het strand op. Leuke mensen in de bediening en een betaalbare menukaart.

Gereisd met vrienden in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxte bamboe hutjes op een bounty strand!

Rianne,
    3-9-2015

Mallias Child bestaat uit een aantal basis bamboe hutjes op palen op een bounty strand. Een van de mooiste plekjes van het rustige Gili Meno. De hutjes zijn basic: vanaf het strand loop je het trapje op naar je veranda, binnen staat een tweepersoonsbed met klamboe en daarachter is een deur naar de badkamer. Niet veel luxe, maar meer heb je eigenlijk niet nodig op die plek. Vanaf je hutje is het 5 meter rechtdoor lopen over het zand en je zit in de branding. Of op een van de bamboe loungebanken op het strand. Je luncht er met verse ananas of bij het restaurant dat naast het hotel zit. De zee is er heel helder (wel sterke stroming) en er zwemmen heel veel schildpadden! Met kleine kinderen misschien minder praktisch, omdat de hutjes binnen niet super ruim zijn en de stroming in zee (overal bij de Gili's) erg sterk is.

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijk !

Wicky,
    20-8-2014

De Biru Meno Bungalows hebben duidelijk een vrouwelijke touch door de Oostenrijkse eigenaresse die getrouwd is met een indonesier.Overal schelpjes en koraal en menu kaart met een creatieve kaft van materialen uit de omgeving. Verrrassend mooi huisje op het prachtige strand waar met vloed heerlijk gezwommen kan worden. Het restaurant heeft een hout oven waar heerlijke pizza's naast locale gerechten worden geserveerd. De Bungalows liggen naast het Schildpadden reservaat aan het eind van de weg. Relaxte omgeving. Het personeel pakt 's avonds spontaan de gitaar.Heerlijke plek waar wij zeker terug willen komen.Heimwee naar de hangmat tussen de bomen met uitzicht op het witte strand en de turkoize zee! Op het eiland is eigenlijk niets maar toch alles!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014