We hebben een aantal aanbieders voor Gili Air voor je op een rij gezet:

Reviews over Gili Air

Voor herhaling vatbaar!

Nathalie,
    15-5-2018

Zeer goede en grote bungalow. Neem wel de superior room, want daar heb je ook warm stromend water. En neem vooral in het restaurant de zelfgemaakte ravioli!!

Gereisd met partner in juni 2016

Mooi duikresort

jolanda_24,
    31-8-2013

Het resort heeft een aantal huisjes aan het zwembad en een aantal huisjes iets verder landinwaarts. Deze laatste huisjes zijn vrij klein en wij vonden de bedden knap hard. De badkamer was netjes met een buitendouche (zonder warm water). Je hebt helaas geen strand voor de deur met strandbedden, ook moet je om veilig te kunnen snorkelen een klein stukje lopen. Om te duiken is het ideaal, je stapt zo de boot op. Als je mee wilt om te snorkelen dan kan dat als er plek is. Mooie duik en snorkelplekken. Voor de deur kun je ook een snorkeltrip boeken voor nog geen 10 euro, dan ga je naar 3-4 snorkelplekken, met schildpaddengarantie en inderdaad, wij hebben 5 schildpadden gezien. Restaurant is inmiddels klaar en kun je alleen onbijten en lunchen. Voor het avondeten gaat toch iedereen richting de restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte locatie en duikschool

Fennie Baalman,
    30-12-2012

Wij waren de eerste bewoners van de nieuwe grote bungalow. Een heerlijk, ruim en schoon huis. De sfeer was erg relaxed! Twee van onze kinderen hebben padi gehaald; goede duikschool. Een heerlijk ruim zwembad. Ontbijt aan de bar met uitzicht op zee eenvoudig, maar goed. Er werden schildpadjes uitgezet. Wifi niet overal even goede ontvangst. Aan restaurant werd gewerkt op het moment dat wij er waren. Een locatie en duikschool om aan te bevelen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Paradijs op aarde!!!

marcel_steenbakkers,
    4-8-2012

Geweldig, geweldig en geweldig Wat hebben wij hier met onze 2 kids van 3 en 7 genoten. Verschrikkelijk mooi huisje met gezellige inrichting, goede bedden, fijne veranda en prachtige badkamer met buitendouche. Voor de kids een fijn stapelbed en tv met 400 zenders ofzo. Erg fijn als ze om 6 uur ochtends wakker zijn. Zwembad is fantastich met uitzicht op zee lekkere strandbedjes en huisjes liggen aan zwembad. Er wordt druk een ruimte gebouwd voor klein restaurantje. Ontbijt is simpel maar prima. Sfeer is enorm ontspannen. Sander en simone zijn erg makkelijke mensen alles kan en mag zeer flexibel. Leuk gedoken en gesnorkeld. Veel restaurantjes inde buurt, goedkoop en lekker. Iedereen verklaarde ons voor gek om 7 nachten naar zo'n rustig eiland te gaan. Wij hadden vanaf de eerste minuut spijt dat we geen 2 weken hadden geboekt. Echt top!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Om nooit te vergeten

Lilian riksen,
    4-6-2012

Toen we hier door de vriendelijke eigenaar werden verwelkomd wisten we meteen dat het goed zat. De cottages zijn niet superdeluxe maar voor indonesische begrippen waren deze prima, goede prijs/kwaliteit verhouding. Vooral de rust, het heerlijke eten en de vriendelijke mensen die er werkten zorgden ervoor dat we met een brok in de keel na 5 dagen weer vertrokken. We hebben in veel verschillende losmens verbleven op java, bali, lombok en de gili's, maar coconut stak qua sfeer, vriendelijkheid, rust en lekker eten boven al onze verblijfplaatsen uit. We hadden nog veel lamger willen blijven en als we nog eens richting indonesie gaan, gaan we zeker minimaal een week naar coconut!

Gereisd met partner in september 2011