bungalows in Gili Air

We hebben een aantal aanbieders voor Gili Air voor je op een rij gezet:

Reviews over Gili Air

• 8lou9010-08-2019

Pareltje en relaxen

Wauw, wat een pareltje op Indonesië. Supermooie stranden, helderblauw water, relaxt en rustig sfeertje. Je moet hier komen om te relaxen en niet al te veel willen doen. Er is geen gemotoriseerd verkeer mogelijk (alleen paard/wagen, fietsen of lopen), dat maakt het o.a. zo relaxt. Veel beachclubs aan zee waar het heerlijk vertoeven is.

• 9Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Lin18-11-2018

Een fantastische ervaring!

Er zijn 3 Gili eilanden. Gili Air is rustiger en vandaar wat wij voor dit eiland hebben gekozen. Je wandelt in ongeveer 2 uur om het eiland heen. Er zijn veel verschillende restaurantjes en iedereen is super vriendelijk en maakt een praatje met je. Vanuit Gili Air kun je ook verschillende snorkel tours boeken! Dit is echt een aanrader! Wij hebben verschillende grote schildpadden gezien en de gids wist de beste snorkel plekken te vinden. Je komt hier heerlijk tot rust en er hangt een ontspannen sfeer!

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 8Simone30-04-2018

Beste snorkelplek

Prachtig eiland, ze doen veel moeite om het eiland op te bouwen.

• 4Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2018

• 9Daphne06-05-2017

Super eiland

Mooi idilisch eiland in de lombok zee...super snorkelen vriendelijke mensen en overal gezelligheid

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

juli 2016

• 6Angela10-08-2016

Doe geen boeking voor uitstapjes bij personeel

Wij verbleven in Gili Air Lagoon Resort. Mooie villa's met prachtig zwembad. Het eten is acceptabel maar niet bijzonder. Je kunt wel alles met roomservice bij je villa bestellen.

Verder hebben wij op advies van een medewerker achter de bar een snorkel-uitjstape geboekt voor 200.000 roepia pp. Omdat hij een medewerker van het hotel is, vertrouw je er op dat het eerlijk gebeurt. Echter (bij navraag andere mensen op de boot) achteraf bleek dat een ticket bij andere boekingskantoortjes langs de weg maar 100.000 roepia kostte. Heb geprobeerd verhaal te halen maar als hij mij zag ging hij zich snel verstoppen. Toen ik hem eindelijk te spreken kreeg, bleek dat hij niet bereid was ook maar iets te regelen ( allemaal smoesjes zoals boekingskantoor is gesloten, enz.). Wat ook vreem was, was dat wij geen voucher kregen. Mogelijk heeft hij nog geld in eigen zak gestoken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 7Stranden
    • 5Zorg voor natuur

augustus 2016

• 9Nienke19-01-2015

We bleven langer dan gepland!

Even terug in de tijd. Alles gaat langzaam, je komt hierdoor zelf tot rust. We hebben fantastisch gesnorkeld!

• 2Cultuur
    • 7Zorg voor natuur

oktober 2013

• 10Rob03-11-2014

Heerlijk eilandje

Heerlijk, relatief rustig (veel rustiger dan Gili T), relaxed tropisch eilandje waar je fantastisch kunt snorkelen vooral aan de zuid-oost kant.

• 1Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10Spkk20-05-2014

een stukje paradijs op aarde

snorkelen, schittterende onderwaterwerld. zie mijn foto's

Gereisd met vrienden in september 2013

• 8mevrouw Zumbrink24-02-2014

paradijsje op aarde

prachtige duiklocatie, heerlijk eiland om tot rust te komen en prima vertoeven op het strand

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in april 2011

• 10Frank Imming19-11-2013

Prachtig eiland

Weg van de drukte van Java, Lombok en Bali heb ik nog een aantal dagen op de Gili Islands mogen vertoeven. Waar de andere eilanden een meer feest imago hebben is Gili Air echt een verademing in alles. Relaxt en schoon eiland, hele leuke mensen (geen pusherige verkopers op iedere hoek van de straat), heerlijk eten en rust. Wij waren dan wel niet in het hoogseizoen, maar de rust die je op dit eiland vind heb ik nergens anders in Indonesië ervaren. Je kan er prachtig snorkelen en de strandtentjes hebben fantastisch lekker eten en drinken.

• 6Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur