Reviews over accommodaties in Cambodia

Volgende keer langer

CamboBeukie,
    6-1-2011

Perfecte plek om uit te rusten na een bezoek aan de nabij gelegen tempels. Even zwemmen of biljarten en een koud drankje in het restaurant. Vanaf de toren kun je Angkor Wat zien liggen.

De kamers zijn schoon, ruim en luxer ingericht dan ik in Cambodja gewend ben. Absoluut een plek waar ik de rest van de familie ook mee naar toe zou willen nemen. Dit keer helaas maar 2 dagen, volgende keer blijf ik zeker langer.

Vriendelijk, verzorgd en comfortabel

Philip Beekman,
    29-12-2010

Voor ons verblijf kozen we Lotus Lodge vanwege de redelijke prijs, kleinschalige opzet en rustige ligging. Dat is allemaal uitgekomen, en bovendien was alles keurig verzorgd, schoon en met heel vriendelijk personeel. Met de tuck-tuck, fiets of (gratis) shuttle ben je zo in het zentrum van Siem Reap of bij Angkor

We kunnen Lotus Lodge alleen maar aanbevelen.

Philip Beekman

Begrijp al die negatieve reacties niet!

Hendrik,
    30-10-2010

Wij zijn in dezelfde periode als een aantal mensen geweest hier en begrijp hun frustraties echt niet.

Cambodia is een tropisch ontwikkelingsland (in een vroeg stadium), hier kan je absoluut geen super luxe verwachten, als je dit verwacht, dan moet je NIET naar een ontwikkelingsland gaan. Of het nu Nederlandse uitbaters zijn of niet, het is en blijft een ontwikkelingsland. 'Het zwembad water is warm' zegt iemand: dit is het absolute toppunt van alles: het is daar 35 graden, in het regenseizoen is het regenwater ook zeer warm tov Europa. En in het regenseizoen giet het dan elke dag een paar liter per dag! Het is ONMOGELIJK om een zwembad in deze omstandigheden koel te houden, wees al blij dat er een zwembad is. Ik snap echt niet hoe je kunt klagen over dit hotel. Er zal in elk hotel een aantal minpunten zijn, maar als je uit bent op complete luxe, ga dan naar een of ander 4* sterrenhotel waar je 500 euro per nacht per persoon betaalt.

Ik vond dit hotel op elk vlak erg geslaagd!

Echt een aanrader !

Melanie,
    26-8-2010

Uitstekende prijs / kwaliteit verhouding. Kamer kost € 25 per nacht, incl airco, ventilator, ontbijt buffet, tv, koelkast en elke dag 2 nieuwe flessen water ! Manager van de lodge, Dick, is een sympathieke man met veel verstand van wat er te doen is in omgeving Siem Reap, Cambodja. Via de lodge kun je excursies boeken en de prijzen zijn reeël. Een tuk tuk naar het centrum (3 km) kost $ 3. Het personeel is beleefd en hartelijk en in het restaurant kun je ontzettend lekker eten ! Het water van het zwembad is warm maar, ook dat went. De lodge is niet geschikt voor mensen met een 5 sterren instelling maar wel voor mensen die van de gezelligheid en de charmes van een "famillie" hotel/lodge houden.

prima lodge !

Peter,
    23-8-2010

Prima accomodatie; schone en ruime kamers, mooi zwembad, uitgebreid ontbijt en ook het diner was erg goed. Personeel erg vriendelijk. Op de fiets zit je in een klein uurtje tussen de tempels van Angkor.