• Type accommodatie

Bulgarije

Reviews over accommodaties in Bulgarije

Goed verzorgd, gezellig hotel

Charlotte, 12-1-2018

Het eten was gevarieerd en er werden thema avonden gehouden omtrent het eten. De zaal, het eten en de muziek waren hier op aangepast, super!

Er werd elke dag schoongemaakt.

Douche en toilet op de kamer, erg fijn.

Eigen balkon. Deze was wat smal, maar groot genoeg om er een avondje te zitten.

Animatie medewerkers waren heel aardig en boden spellen en activiteiten aan voor jong en oud.

Goed hotel, eten waardeloos

Bosman, 3-1-2018

De zwembaden en glijbanen zijn geweldig. Bij zwembad is het druk, maar op de 3e etage bevind zich ook een zonneterras waar het lekker rustig is. Met de lift ben je er meteen. De overlast van het casino valt mee. De ligging is super, midden in het centrum en 5 minuten van het schitterende strand af.

Het eten is ronduit waardeloos. Veel hetzelfde, koud en taai. Ook is er een tekort aan borden en bestek. Heb je eindelijke een bord, zijn de messen en vorken op.

Eten doe je voor 10 euro p.p. in restaurants in de omgeving, dus dat is goed te doen, ook het drinken is goedkoop. Wij zullen daarom niet meer kiezen voor all inclusive, maar lekker uit eten gaan. De kamers zijn basic maar voldoen goed. Voor de prijs is het een prima hotel.

Beter dan verwachtn

Demi, 6-8-2017
    Ik kwam zonder hoge verwachtingen naar dit hotel, maar ik moet zeggen dat het toch beter is dan verwacht. Alles was schoon, vriendelijk personeel, zwembad was schoon en ze kwamen onze kamer iedere dag schoonmaken. Enige minpunt is dat we de maandag nieuwe lakens zouden krijgen maar dit niet was gebeurd. Op een gegeven moment vroeg ik ernaar en hebben ze dit wel meteen vervangen! Verder heb ik echt niks negatiefs te melden. Alleen vind ik wel dat ze gordijnen in de douche mogen zetten, als je gedoucht hebt is de vloer nat. Ik kan je dit hotel zeker aanraden, enige ding is dat je wel ongeveer 10 minuten moet lopen tot aan de flowerstreet maar dat is zeker te doen. Voor de volgende keer ga ik wellicht opzoek naar een hotel middenin het centrum.

Aanrader in de omgeving

Robin Demeyere, 13-3-2014
    Alhoewel we een huisje hebben op een 40km van VT gaan we ieder jaar nog wel eens een paar dagen langs op deze camping. Heel goed gerund, netjes , voldoet volledig aan de westeuropese standaard. Lekker eten en gewoon gezellig. Een aanrader dus
Bulgarije scoort een 7,9 uit 10, op basis van 2743 reviews