Zonnestrand (Sunny Beach)

We hebben een aantal aanbieders voor Zonnestrand (Sunny Beach) voor je op een rij gezet:

Stip Reizen

vakanties Zonnestrand (Sunny Beach)

Stip Reizen

Weer & Klimaat Zonnestrand (Sunny Beach)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)11°16°21°25°28°27°24°19°13°
Min. temp. (℃)-1°12°16°18°17°15°14°
Zonuren3h3h4h6h8h9h11h10h8h5h3h2h
Zeewatertemp (℃)10°12°17°21°27°27°24°20°13°
Dagen regen101091210976881012

Reviews over Zonnestrand (Sunny Beach)

Prachtig Sunny Beach

W.
    29-9-2019

De boulevard is prachtig lang en veel winkels, bars en restaurants. Helaas ging er wel steeds meer sluiten, vanwege einde van het seizoen. Een voordeel is wel dat er in september niet zoveel zuipende jongeren zijn, maar het is nog wel gezellig druk. Het eten en drinken is erg goedkoop in Bulgarije. Nessebar is zeker een aanrader, met de bus er naartoe kost maar 60 eurocent. Het strand is prachtig en wordt goed schoon gehouden. De mensen bij winkels en bars zijn niet opdringerig, proberen je wel binnen te krijgen maar vinden het ook geen probleem als je nee zegt. Geld pinnen kan op elke hoek van de straat, maar is niet altijd even betrouwbaar. De losse pinautomaten werden ons dan ook afgeraden. Bij hotels vragen ze veel commissie. Tip: pin bij het platinum casino (buiten in de muur, binnen kun je alleen euro's pinnen en moet je dus weer omwisselen voor lev).

Gereisd Met partner in september 2019

veel van hetzelfde

Hedwig
    10-9-2019

Erg toeristisch. Er werd veel van hetzelfde verkocht, ook de menu's waren veel van hetzelfde. Verder op veel plekken live muziek. Als je dat leuk vind, is dat prima. Vind je dat niks, dan is het heel lastig iets te vinden. Het is echt een plek om uit te gaan. Als het echte Bulgarije wil zien, dan moet je Sunny Beach uit. De verkopers zaten er verveeld bij en toonde totaal geen interesse. Het strand had wel een mooi uitzicht, je kon vanaf hier uitkijken op onder andere Nessebar.

Gereisd Met partner in september 2019

Aanrader!

Miranda Stijf
    21-8-2019

Heerlijk verblijf gehad in Sunny Beach! een aanrader. Als je van rust houdt moet je zeker niet naar Sunny Beach gaan maar wij vinden het heerlijk. Nog nooit zoveel boulevard bij elkaar gezien. Vermaak voor een ieder. Avonds na 0.00 veel jongeren op straat tot die tijd prima te doen.

Alles nog goed betaalbaar en geen getrek van winkelpersoneel om je dingen te laten kopen. Super mooi strand. Als je van een bruisende omgeving houdt moet je zeker Sunny Beach eens bezoeken.

Tempratuur ook heerlijk rond de 30 geraden.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fijne vakantie gehad

Beir
    18-8-2019

De Bulgaren zijn niet vriendelijk, dit heeft grotendeels te maken met de vele uren die ze moeten werken. De meesten van hen werken 6 dagen per week 12 uur per dag. Ze weten dat de toeristen het zo slecht nog niet hebben en proberen eruit te halen wat erin zit. Let er daarom op dat je het juiste bedrag betaald. Taxi van tevoren prijs afspreken. Bij een bar of restaurant van tevoren uitrekenen wat je moet betalen. Ze verkopen op straat ijs per 100 gram en berekenen maar wat. V. w.b. de zee: prachtig strand maar wel meerdere malen gehad dat we niet mochten zwemmen omdat deze te wild was, dus alleen pootje baden. V.w.b. excursies is de jeepsafari een aanrader. Ook Nessebar is een mooi cultureel plaatsje met veel kleine winkeltjes wel met veelal dezelfde waar. Verder is het een goedkoop land, als je een beetje oplet dan zijn er genoeg barretjes die happy hour houden op een bepaalde tijd: twee drankjes voor de prijs van één.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Betaalbaar en goed alternatief

Hof
    8-8-2019

Levendige, grote badplaats met veel vertier voor jong en oud. Verwacht geen mondaine badplaats a la Nice of Saint Tropez, maar het aanbod is goed en goedkoop. Bezoekers vooral uit Groot Brittannie, Rusland, Nederland, Belgie, Scandinavie en Bulgarije zelf. Stranden mooi, te huren ligbedjes en parasols aan de prijzige kant. Een alternatief is mogelijk het zelf aanschaffen van een parasolletje, zodat je op een "free area" kunt plaatsnemen. In zee soms wat last van kwallen en algen. Maar over het algemeen kon je daar goed zwemmen of van het aanbod jetski's, parasailing etc. gebruik maken. Het naburige stadje Nessebar is interessant om te bezoeken. Goedkoop met de lokale bus.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Zonnestrand (Sunny Beach) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1401 reviews